moax Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg glemte å nevne at jeg de dagene som er verst "selvmedisinerer" meg med alkohol. Jeg opplever at alkohol er den medisinen som gir meg den beste virkningen. Jeg girer ned uten å bli sløv, samtidig som jeg føler at nedstemtheten ikke er så påtrengende. Drikker 2- til 3 flasker øl flere dager i uken, og ser selv at dette kan utvikle seg til å bli et avhengighetsproblem hvis det fortsetter over tid, men føler at jeg ikke har noe alternativ. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Det virker på meg som om det er periodene med økt aktivitet som er de mest problematiske. I så fall kan det være en god ide å prøve Orfiril. Den må trappes opp, og en sjekker at en har nådd riktig dose ved å måle konsentrasjonen i blodet. Det finnes flere former Orfiril. Jeg anbefaler at en alltid bruker Orfiril long. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.