Gå til innhold

efexor- hvor lenge bør man bruke det?

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha vært plaget i mange år "on and off" men angst, og stadig mer depresjon har jeg begynt på efexor. Må innrømme at jeg har vært svært skeptisk til å bruke denne typen legemidler. Uansett, resultatet har vært veldig bra. Jeg er mer positiv, og har med untak av et par "bivirkningsepisoder" vært fri for angsten.

Jeg bruker bare 75 mg per dag, og føler ikke behov for å trappe opp. Nå har jeg brukt efexor i ca 4 mnd, og lurer på hvor mye lenger jeg bør bruke det. Meningen er vel at man skal få en varig bedring?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg vurderer så smått å utvide familien, og har forstått at man ikke bør benytte slike preparater ved graviditet.

Ellers vil jeg si til alle dere som har skrevet inn her, at det er håp om å få det helt bra selv om man opplever kriser i livet. Ikke gi opp

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75480-efexor-hvor-lenge-b%C3%B8r-man-bruke-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...