Gå til innhold

NHD: forslag til antipsykotika

Anbefalte innlegg

Gjest Trientali

Hei

Har nå prøvd (som skrevet før) Zyprexa og Cisordinol som anti.psyk. Ikke direkte mot paranioa, men for å kunne slappe av mer og føle jeg kunne stole på folk. De medisinene nevnt over er altfor sterke for meg. Hvilke forslag har du til "svake" medisiner, som kan gi en virkning, men som ikke gir meg en sløv rusvirkning hele dagen, der jeg bare har lyst til å sove? Har så gjerne lyst til å finne noe annet. Har også sluttet på AD, og føler jeg nå står uten noen ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75557-nhd-forslag-til-antipsykotika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trientali

Hvilken dose Zyprexa prøvde du?

Hva med Fluanxol 3 mg?

5 mg, om kvelden. ble helt utslått, kom meg ikke opp om morgenen.

Har du noen andre gode råd? har du noen erfaring med zyprexa? psykiateren min sa jeg ikke ville bli så sløv, og det var jo helt feil.

vil dette avta hvis jeg fortsetter, eller vil det forsatt bli like ille?

5 mg, om kvelden. ble helt utslått, kom meg ikke opp om morgenen.

Har du noen andre gode råd? har du noen erfaring med zyprexa? psykiateren min sa jeg ikke ville bli så sløv, og det var jo helt feil.

vil dette avta hvis jeg fortsetter, eller vil det forsatt bli like ille?

forsøk å ta dosen din på kvelden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...