Gjest LilleLisa Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har gått regelmessig til psykolog i 3mnd. Sliter bl.a. med negative og destruktive tanker, selvmordstanker ++ og nå den siste måneden et aldri så lite rusmisbruk (hasj nesten daglig). Psykologen sier jeg må slutte med hasjen før jeg kan fortsette med terapien, og jeg er vel egentlig enig, men har funnet ut at jeg ikke klarer det hvis jeg ikke får miljøforandringer. Jeg tror jeg må vekk fra hjemmet/naboene/vennene mine jeg ellers omgås med, men finnes det noe behandlingstilbud for "et så lite" problem da? Psykologen var inne på rehablitering for rusmisbrukere, men jeg er da virkelig ikke SÅ hardt rammet at jeg trenger å bli innlagt på noe slikt. Men ønsker meg som sagt vekk for en periode, slik at jeg kanskje kan få sortere tankene mine utenom det vanlige miljøet mitt. For jeg orker egentlig ikke fortsette slik som dette. Finnes det noe behandlingstilbud på dette området? Jeg kan jo opplyse om at jeg er 18 år, og bor i Bergen. Takknemlig for alle svar..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.