Pappa Bjørn Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Det ble plutselig så mange røde prikker ved trådene at man ikke kunne unngå å legge merke til at morgenkaffen var godt plassert nede i magen og at alle tegnefilmene var ferdig. Det er vel en lørdagsregel at pysjen må byttes ut innen lotto trekningen er det ikke? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Nå er ikke akkurat jeg den som tilbringer tiden i pysjen. Vel kommet inn fra båten og før korpsmusikken på radio og fotball på TV starter, passer det godt med et DOL-besøk. 0 Siter
Gjest Theos Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Nå er ikke akkurat jeg den som tilbringer tiden i pysjen. Vel kommet inn fra båten og før korpsmusikken på radio og fotball på TV starter, passer det godt med et DOL-besøk. .....Korpsmusikken på radio?.. Huffda, dette passet uvanlig godt inn i min fordomsfulle oppfatning av mannlige psykiatere... :-) Men, korpsmusikk er sikkert allright det. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 .....Korpsmusikken på radio?.. Huffda, dette passet uvanlig godt inn i min fordomsfulle oppfatning av mannlige psykiatere... :-) Men, korpsmusikk er sikkert allright det. *LOL* 0 Siter
uffamei Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 *LOL* Hei NHD---korpsmusikk er kjempebra;bare ikke glem å besvar spøsmålet mitt da,hm,hm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.