Gå til innhold

Hjelpesløs?

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år gått til behandling hos psykiater. Hadde i perioder problemer som gikk ut over ekteskapet. Og som til slutt endte ekteskapet. Det jeg lurer på er som følger: Jeg har 2 fantastiske sønner som jeg har 4 timer i uken. Etter pålegg fra min psykiater. Det som er rart er at jeg må ha følge med meg når jeg har ungene de 4 timene i uken. Han som er med meg er utdannet som hjelpepleier. Psykiateren har kun pratet med han 1 gang. Det første møtet som han var på sammen med min psykiater og min x-kone fikk ikke jeg være med på en gang. Jeg reagerer når psykiateren min kan si til min advokat at jeg nok ikke kan regne med å få se ungene alene før de er store nok til å si fra om timg som skjer som er unormale. Hvordan kan en psykiater sitte og ta faglige avgjørelser om meg og mine unger bare ved å prate med en hjelpepleier en gang? Og hvorfor for aldri jeg noen informasjon? Jeg har prøvd å få en annen psykiater/psykolog men det viser seg å være vanskelig! Er det noen som har noen råd å gi meg i denne saken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75699-hjelpesl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...