ernstlu Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har i mange år gått til behandling hos psykiater. Hadde i perioder problemer som gikk ut over ekteskapet. Og som til slutt endte ekteskapet. Det jeg lurer på er som følger: Jeg har 2 fantastiske sønner som jeg har 4 timer i uken. Etter pålegg fra min psykiater. Det som er rart er at jeg må ha følge med meg når jeg har ungene de 4 timene i uken. Han som er med meg er utdannet som hjelpepleier. Psykiateren har kun pratet med han 1 gang. Det første møtet som han var på sammen med min psykiater og min x-kone fikk ikke jeg være med på en gang. Jeg reagerer når psykiateren min kan si til min advokat at jeg nok ikke kan regne med å få se ungene alene før de er store nok til å si fra om timg som skjer som er unormale. Hvordan kan en psykiater sitte og ta faglige avgjørelser om meg og mine unger bare ved å prate med en hjelpepleier en gang? Og hvorfor for aldri jeg noen informasjon? Jeg har prøvd å få en annen psykiater/psykolog men det viser seg å være vanskelig! Er det noen som har noen råd å gi meg i denne saken? 0 Siter
Nyco Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Du har krav på å se dine egne journaler og papirer. Kanskje det står noe der som kan forklare saken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.