Gjest [email protected] Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Helt siden eg var liten har eg følt det noen ganger som om alle andre er på lag og eg står alene. Omtrent slik som Helen Keller forklarte at da hun var barn sjønte hun at foreldrene komuniserte, men hun forstod ikke hvordan. Eg er 18 år,bor nær bergen og sliter vel litt med deprisjoner uten at eg får hjelp fra det. Noen gangen selvmordstanker, kutrte meg selv, spiseforstyrelser osv. Dere kan svare her eller sende en mail til: 0 Siter
Gjest cornelia_20 Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 er du den samme som svarte meg under "er mine probs genetisk eller av oppveksten?", så kan jeg godt sende deg en mail 0 Siter
Gjest [email protected] Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 er du den samme som svarte meg under "er mine probs genetisk eller av oppveksten?", så kan jeg godt sende deg en mail Jepp eg skrev et innlegg om det her for en stund siden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.