Gå til innhold

Redd for å slutte med medisin

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tatt Seroxat i to perioder. Første gang startet jeg høst-98, måtte slutte da jeg ble gravid et år senere. Etter at barnet kom måtte jeg innse at jeg igjen trengte Seroxat. Sluttet med den for ca. 1 år siden, men etter lettere nedstemthet over en tid begynte jeg med Johannesurt for ca. 1/2 år siden. Nå er jeg redd for å slutte! Jeg er redd for å bli deprimert igjen, og har det bedre når jeg går på medisin enn når jeg ikke gjør det. Jeg føler meg litt "narkoman"! Er det farlig å gå på medisinen Johannesurt? Når vet man at man kan slutte? Er det noen langtidsvirkninger som er kjent etter bruk av medisinen? Har dere noen råd som kan forebygge depresjon? Jeg er så redd for å bli syk igjen. Hørte på Puls (NRK1) at noen kommuner har startet forebyggende kurs ang. depresjon, vet dere når dette evt. kommer til å dekke hele landet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75820-redd-for-%C3%A5-slutte-med-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Går selv på Johannesurt.

Det er tilrådelig å ta et lite avbrekk av og til. Selv bruker jeg den i tre måneder, tar tre ukers pause, tre måneders bruk, tre uker pause osv.

Søk på Johannesurt under alternativ behandling, så får du forklaring, samt hvilke medisiner som ikke skal brukes med johannesurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...