Gå til innhold

300 frp'ere klappa for Søviknes


musikeren

Anbefalte innlegg

Dette er en del av partikulturen i FrP. Søviknes gjorde ikke noe verre enn noen andre men han var så uheldig å bli tatt. Jeg er gammel nok til å huske da Tor Mikkel Vara, Skjervengen og Lars Erik Grøntun knulla seg gjennom FpU. Heldigvis så jeg lyset i tide og meldte meg ut! Litt klokere men ikke like jomfruelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • musikeren

    36

  • Sør

    35

  • punkyB

    19

  • Goliath

    14

Mest aktive i denne tråden

At ingen forsvarer det Clinton gjorde....

Det er egentlig ikke Søviknes som blir kritisert i denne tråden, men folkene som støtter opp om han.

Med vennlig hilsen

ok - så Søviknes har ikke gjort noe galt - men alle frp'erne?

Så alle i fremstående stillinger som har sex med noen i mer vanlige stillinger - fordi du utøver maktmisbruk - kan ikke lenger fortsette i sine jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en beregnende klyse som passer godt inn blant resten av eliten i Frp.

Det eneste forhold de har til gode saker er småjentene de finner rundt på partisamlingene - samt gode saker som skaffer dem velgere. De enste sakene de forøvrig har skaffet seg selv er småjentene - alt det andre stjeler de fra andre parti.

Makt, makt, makt. Og det hadde ikke vært så ille om de hadde brukt makten til å faktisk gjøre noe, men det det er nok ikke så vel. Carl I har en drøm om å bli statsminister, og det er KUN det målet han har. De øvrige vil bare være med for å smake på champagnen og føle rusen.

Frp kan ikke brukes til noenting - det burde folk snart ha fått med seg.

Du er i hvert fall inne på noe. Frp blir ikke brukt til noen ting,likevel blir de brukt til å skremme unga med eller skjelt ut av venstresosialistene for noe venstresosialistene har vært så heldig og ikke bli tatt for. For å nevne noe.

Personlig synes jeg det sier litt om demokratiet i Norge generelt, og i den etablerte maktelite i særdeleshet, når et marginalparti som Venstre har flere i regjeringen enn i Stortinget. Det er å respektere tre kvart million velgere det. Men det er kanskje den veien du ønsker å gå?

Hva med å legge valgene ut på skrapelodd?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en del av partikulturen i FrP. Søviknes gjorde ikke noe verre enn noen andre men han var så uheldig å bli tatt. Jeg er gammel nok til å huske da Tor Mikkel Vara, Skjervengen og Lars Erik Grøntun knulla seg gjennom FpU. Heldigvis så jeg lyset i tide og meldte meg ut! Litt klokere men ikke like jomfruelig.

Så lenge det finnes nek som knuller en bare fordi han har en toppstilling i et parti , eller leder hvorever - så får dem jo bare takke seg selv. Det er jo ingen som sier man må gjøre det. De som knuller bare utnytter jo situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du han sa det under sex-akten??? Eller var ikke den videre opphetet? ;-)

===

Bortsett fra at han sa det "stille og rolig", så er det liten tvil om at når en av toppene i et partiet ligger med en av medlemmene (på samme måte som når en lærer ligger med en elev) så er det "maktmisbruk" enten han innrømmer det eller ei.

Med vennlig hilsen

Jeg vil tro at en skoleelev føler seg mye mer underkastet en skolelærer enn et medlem i et politisk parti gjør overfor partiledelsen?! Det er tross alt frivillig om man vil gå på disse møtene.

dessuten, hva er det han sa da? står det noe sted? "Jeg er partitopp, så kle av deg å hopp i senga"? Vet du noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - så Søviknes har ikke gjort noe galt - men alle frp'erne?

Så alle i fremstående stillinger som har sex med noen i mer vanlige stillinger - fordi du utøver maktmisbruk - kan ikke lenger fortsette i sine jobber?

Hei,

Jo - Søviknes gjorde noe galt ("maktmisbruk"), men her gjaldt det kritikk av folkene som støtter opp om en person som har utøvet maktmisbruk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i hvert fall inne på noe. Frp blir ikke brukt til noen ting,likevel blir de brukt til å skremme unga med eller skjelt ut av venstresosialistene for noe venstresosialistene har vært så heldig og ikke bli tatt for. For å nevne noe.

Personlig synes jeg det sier litt om demokratiet i Norge generelt, og i den etablerte maktelite i særdeleshet, når et marginalparti som Venstre har flere i regjeringen enn i Stortinget. Det er å respektere tre kvart million velgere det. Men det er kanskje den veien du ønsker å gå?

Hva med å legge valgene ut på skrapelodd?

Mvh

En iq test for å få stemme vil løse hele problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det finnes nek som knuller en bare fordi han har en toppstilling i et parti , eller leder hvorever - så får dem jo bare takke seg selv. Det er jo ingen som sier man må gjøre det. De som knuller bare utnytter jo situasjonen.

Jeg er ikke bitter. Gjort er gjort og spist er spist.

Jeg synes heller ikke det er rart at ledelsen i partiet tilgir Søviknes. De ville aldri kvitta seg med han i utgangspunktet hvis det ikke hadde blitt en offentlig sak ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at en skoleelev føler seg mye mer underkastet en skolelærer enn et medlem i et politisk parti gjør overfor partiledelsen?! Det er tross alt frivillig om man vil gå på disse møtene.

dessuten, hva er det han sa da? står det noe sted? "Jeg er partitopp, så kle av deg å hopp i senga"? Vet du noe annet?

Hei,

Du skriver: "Jeg vil tro at en skoleelev føler seg mye mer underkastet en skolelærer"

Hvor mange hundre år er det siden du har satt dine ben på en skole? ;-)

===

Når man er i en lederstilling så har man makt. Da er det opp til personen i lederstillingen å ikke misbruke den makten.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er utrolig naivt å tro at det er bare i Frp de har skjeletter i skapet.

Hvis dere aldri har vært på dette, da tror jeg dere har gått glipp av noe:

Årets store sommerbegivenhet, Unge Venstres sommerleir, fant i år som i fjor sted på Hove leir, Tromøya i Arendal, fra 28. juli til 2. august.

Uansett hva som skjer der, så kommer det ikke i avisa, det vet vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du skriver: "Jeg vil tro at en skoleelev føler seg mye mer underkastet en skolelærer"

Hvor mange hundre år er det siden du har satt dine ben på en skole? ;-)

===

Når man er i en lederstilling så har man makt. Da er det opp til personen i lederstillingen å ikke misbruke den makten.

Med vennlig hilsen

Hvem skal definere det da? Skal alle ned "makt" gå i sølibat? Du forespråker en "amerikanisering" av begrepet. (iblanda litt Ottar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere aldri har vært på dette, da tror jeg dere har gått glipp av noe:

Årets store sommerbegivenhet, Unge Venstres sommerleir, fant i år som i fjor sted på Hove leir, Tromøya i Arendal, fra 28. juli til 2. august.

Uansett hva som skjer der, så kommer det ikke i avisa, det vet vi.

Jeg tror jeg må ha meg en prat med deg en dag - utrolig hva du vet om ting som ikke står i avisa !!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere aldri har vært på dette, da tror jeg dere har gått glipp av noe:

Årets store sommerbegivenhet, Unge Venstres sommerleir, fant i år som i fjor sted på Hove leir, Tromøya i Arendal, fra 28. juli til 2. august.

Uansett hva som skjer der, så kommer det ikke i avisa, det vet vi.

...eh... partiledelsen i et parti på sperregrensen har neppe samme "status" som et parti med støtte ca 25% av befolkningen.

Dessuten er det vel ikke flere enn 2 stk på venstres landsmøte? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem skal definere det da? Skal alle ned "makt" gå i sølibat? Du forespråker en "amerikanisering" av begrepet. (iblanda litt Ottar)

Du skriver: "Skal alle ned "makt" gå i sølibat?"

Hva får deg til å konkludere det?

Selvsagt ikke. De/vi skal bare velge noen fra "utenfor egne rekker".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En iq test for å få stemme vil løse hele problemet.

Ja, og tvangssterilisering av Frp-avkom i neste omgang. Du er vel ikke i slekt med dr. Scharffenberg?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror jeg må ha meg en prat med deg en dag - utrolig hva du vet om ting som ikke står i avisa !!!! :-)

Pressen elsker FrP stoff. Jeg kan betro deg at avisen som FrP gir ut: Framskritt er den eneste partiavisen som hentes med budbil fra alle de 4 store avisene. Journalistene venter på stoff de kan bruke, når de bruker noe, vet redaksjonen i Framskritt nesten på forhånd hva de kommer til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Skal alle ned "makt" gå i sølibat?"

Hva får deg til å konkludere det?

Selvsagt ikke. De/vi skal bare velge noen fra "utenfor egne rekker".

Med vennlig hilsen

Vil du ha det lovfestet i en paragraf? Eller vil du ha det som nå, i ei gråsone så vi kan fortsette å disskutere forever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

En iq test for å få stemme vil løse hele problemet.

Jeg vet en måte å skaffe FrP stemmer: stå fram i TV og spør folket: er dere virkelig så dumme at dere tror på det Hagen sier ? Dere må jo være imbesile ! Nå er det jo andre som har gjort det før, og det funka bra, ingen liker å bli kalt dumme. Å kaste egg er også en god måte, det blir mye stemmer til FrP av et egg i trynet på Carl. Vold og urett skaper nemlig sympati, og det er en underlig greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sultanen

Han er en beregnende klyse som passer godt inn blant resten av eliten i Frp.

Det eneste forhold de har til gode saker er småjentene de finner rundt på partisamlingene - samt gode saker som skaffer dem velgere. De enste sakene de forøvrig har skaffet seg selv er småjentene - alt det andre stjeler de fra andre parti.

Makt, makt, makt. Og det hadde ikke vært så ille om de hadde brukt makten til å faktisk gjøre noe, men det det er nok ikke så vel. Carl I har en drøm om å bli statsminister, og det er KUN det målet han har. De øvrige vil bare være med for å smake på champagnen og føle rusen.

Frp kan ikke brukes til noenting - det burde folk snart ha fått med seg.

"De enste sakene de forøvrig har skaffet seg selv er småjentene - alt det andre stjeler de fra andre parti."

"..alt det andre stjeler de fra andre parti?"

Er du helt våken eller?

Vil bare legge til at jeg ikke stemmer frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha det lovfestet i en paragraf? Eller vil du ha det som nå, i ei gråsone så vi kan fortsette å disskutere forever?

""Vil du ha det lovfestet i en paragraf? Eller vil du ha det som nå, i ei gråsone så vi kan fortsette å disskutere forever? ""

-Og det ville ikke Sør svare på. "Catch22"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...