Gå til innhold

300 frp'ere klappa for Søviknes


musikeren

Anbefalte innlegg

Mulig du legger personlige egenskaper til grunn for hvem du stemmer på og støtter - vil tro at de klappet for Søviknes politiske egenskaper.

Nå er du på villspor punk. Politiske egenskaper henger i høyeste grad sammen med personlige. Til dømes er det en fordel at politikere har samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • musikeren

    36

  • Sør

    35

  • punkyB

    19

  • Goliath

    14

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes det er litt drøyt å laga så mye ramaskrik om den episoden .

Mulig han bevisst eller ubevisst benyttet seg av sin stilling - men det er jo heller ikke til å legge skjul på at vi jenter tiltrekkes av det. Da er han jo 'dum' som ikke benytter seg av sjansen til et nummer med en villig jente.

Sånn utover det var han jo en skikkelig idiot som gjorde det - når han vet at dette er slikt som blir slått stort opp.

Men jeg synes ikke hans politiske karriere skal gø fløyten for det.

Ingen som har snakket om kona oppi det her - det er jo henne det er synd på.

Skjerpings pønkers. Han har til og med vist i handling at han mangler de fleste egenskapene vi kunne ønska at en politiker har. Han har bedt om unnskyldning ja, selvfølgelig, det tjener jo hans interesser. I VG idag uttaler han at "Det har vært en knallhard skole". Makan til idiotisk uttalelse. Vanligvis er dette et uttrykk som brukes når en har vært igjennom noe hardt, tøft og lærerikt, men som en likavel kommer ut fra med æren i behold. Søviknes viser her med all mulig tydelighet at han ikke tar innover seg det han har gjort.

Mener du vi skal støtte sånne politikere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mer oppsiktsvekkende at FrP aldri offentlig sier hva de mener om krigsfaren, Bush, norsk deltakelse i samme krig, for den del sier de ikke noe om deltakelse i EU eller ikke, heller. merk dere det: Carl I. Hagen og de andre sier ALDRI noe om kontroversielle emner (viktige emner), de bare venter på gjerdet for ikke å miste av lasset alle de gamle AP'erne som nå klager over pensjonen sin, og alle småbarnsmødre som bare ser så langt nesa rekker! Unnskyld, men jeg blir så urolig for framtida her. Da blir et knull lite. Skjønt jeg støtter på alle måter musikeren og Sør.

Sjølve saka er liten i forhold til mye annet ja, enig. Men når en møtesal bestående av partimedlemmer fra et av Norges største partier kan finne på å applaudere han, så er det et tegn i tiden som er skremmande! Det forteller om store mangler, både intellektuelt og følelsesmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får meg til å tenke på Bill Clinton & Monica Lewinski... Bill har mer makt og holdt på med umoralske tingen lenger enn Søvines'en. Bill Clinton reiser rundt hele verden nåfortiden, bl.a. til Norge. Prisen han tar for ett foredrag ligger i million-klassen.(og han trenger penger for å betale Monica) Han blir klappet for når han kommer og når han går.

Kanskje folk stort sett er litt mer vidsynte enn det musikeren tror?

Det er stor forskjell på ei seksten år gammal jente, og ei i begynnelsen av tjueåra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - så Søviknes har ikke gjort noe galt - men alle frp'erne?

Så alle i fremstående stillinger som har sex med noen i mer vanlige stillinger - fordi du utøver maktmisbruk - kan ikke lenger fortsette i sine jobber?

Ja, hvis jenta er seksten år så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke sikkert Monica trengte så mye "maktmisbruk" for å la seg overtale..

Nettopp. Dessuten hadde hu lov til å gå på polet.

Clinton har fremdeles mye ære i behold på grunn av alt det andre han utretta mens han var president.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at dette kunne ha skjedd i de fleste andre partier også. Lojalitet og vilje til å glemme slik som kan svekke partiet, er nok stor hos de andre også.

Helt sikkert. Det gjør dog ikke saken noe bedre. Du kan værra sikker på at jeg kommer til skrive protestinnlegg mot Kristin Halvorsen den dagen det viser seg at hu har hatt sex med ei seksten år gammal jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er klar over at du bruker den første tredjedelen av innlegget ditt til å beskrive omtrent samtlige rikspolitikere i dette landet? Det eneste som skiller er hvem som kommer unna med det og hvem som blir tatt.

Men når det er sagt, så skremmer det meg mer at du forfekter meninger som går på å frata folk stemmeretten. Men, then again, det er jo kongstanken bak den politiske plattformen du befinner deg på.

Og jeg er en av idiotene som skjønner det.

Mvh

"Jeg håper du er klar over at du bruker den første tredjedelen av innlegget ditt til å beskrive omtrent samtlige rikspolitikere i dette landet? Det eneste som skiller er hvem som kommer unna med det og hvem som blir tatt."

Det veit du ingenting om.

Jeg mener helt klart at folk som ikke gidder å sette seg inn i saker og ting er en fare for demokratiet. Ingenting er så undergravende som folk som gir faen og ikke bryr seg. Samtidig er de det perfekte offer for lettvint partipropaganda: "Hva skal vi gjørra med alle stoffmisbrukerne? Send dem til Svalbard!" Lett å forstå, lett å forholde seg til. Men samtidig elendig politikk, noe denna målgruppa selvfølgelig ikke skjønner en dritt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Verre er det med Os kommune, idiotene har han jo fremdeles som ordfører."

Vi er ikke idioter alle her i Os da , ikke alle stemmer på T.S: og hans partifeller.

" Ufattelig. "

Det er ufattelig, ikke fordi han gjorde det han gjorde med 16 åringen, men fordi han er FRP'er , og deres politikk er noe dritt.

Vi har et kjøpensenter her hvor de har satt av en egen benk til ham som de kaller ordførerbenken, og der sitter han hver mandag mellom 15 01 16. Og enkelte tosker setter seg for å prate med han.

Ikke dårlig! Men du må stå for det du mener! Og det gjør du ikke. Kanskje det er der problemet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel inne på det - man kan kritisere han for politikken - ikke sexlivet.

Jeg håper du bare prøver å provosere nå, punk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at en skoleelev føler seg mye mer underkastet en skolelærer enn et medlem i et politisk parti gjør overfor partiledelsen?! Det er tross alt frivillig om man vil gå på disse møtene.

dessuten, hva er det han sa da? står det noe sted? "Jeg er partitopp, så kle av deg å hopp i senga"? Vet du noe annet?

Det er vel ikke så vanskelig å forstå at en godt voksen mann ikke skal ha sex med ei seksten år gammal jente, uansett framgangsmåte? Eller synes du det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en beregnende klyse som passer godt inn blant resten av eliten i Frp.

Det eneste forhold de har til gode saker er småjentene de finner rundt på partisamlingene - samt gode saker som skaffer dem velgere. De enste sakene de forøvrig har skaffet seg selv er småjentene - alt det andre stjeler de fra andre parti.

Makt, makt, makt. Og det hadde ikke vært så ille om de hadde brukt makten til å faktisk gjøre noe, men det det er nok ikke så vel. Carl I har en drøm om å bli statsminister, og det er KUN det målet han har. De øvrige vil bare være med for å smake på champagnen og føle rusen.

Frp kan ikke brukes til noenting - det burde folk snart ha fått med seg.

Vel talt!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en del av partikulturen i FrP. Søviknes gjorde ikke noe verre enn noen andre men han var så uheldig å bli tatt. Jeg er gammel nok til å huske da Tor Mikkel Vara, Skjervengen og Lars Erik Grøntun knulla seg gjennom FpU. Heldigvis så jeg lyset i tide og meldte meg ut! Litt klokere men ikke like jomfruelig.

Vel, du sier det sjøl, de var medlem av frpu. Med andre ord litt mer i passende alder. Dessuten måtte de vel knulle med de eldre damene de da, siden de var iferd med å knulle seg oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det finnes nek som knuller en bare fordi han har en toppstilling i et parti , eller leder hvorever - så får dem jo bare takke seg selv. Det er jo ingen som sier man må gjøre det. De som knuller bare utnytter jo situasjonen.

Du mener det er greit å utnytte folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraskilt grabukk

Dersom du er en halvgammel mann, og du får muligheten til å ha sex med en ung, nydelig og attraktiv jente - hva ville du ha svart? Hun så ut som hun var 18, var på et sted med 18års grense. Jeg tror at 90% av oss single halvgamle menn ville gjort akkurat det samme.

Hadde han ikke vært i et forhold ville jeg ikke ha tenkt så galt om mannen.

Kvinner har alltid falt for menn i maktposisjoner - unge som gamle. Så kvinner som sier de ikke forstår jenta, tenk riktig godt etter. Kvinner har også lyster og begjær vet dere.

Nei, jeg liker ikke Frp og Søviknes - men de fleste her inne ville nok gjort det samme om situasjonen dukket opp - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen av oss

Dersom du er en halvgammel mann, og du får muligheten til å ha sex med en ung, nydelig og attraktiv jente - hva ville du ha svart? Hun så ut som hun var 18, var på et sted med 18års grense. Jeg tror at 90% av oss single halvgamle menn ville gjort akkurat det samme.

Hadde han ikke vært i et forhold ville jeg ikke ha tenkt så galt om mannen.

Kvinner har alltid falt for menn i maktposisjoner - unge som gamle. Så kvinner som sier de ikke forstår jenta, tenk riktig godt etter. Kvinner har også lyster og begjær vet dere.

Nei, jeg liker ikke Frp og Søviknes - men de fleste her inne ville nok gjort det samme om situasjonen dukket opp - eller?

Snakk for deg selv.

Jeg håper ingen i min bekjentsakpskrets ville gjort det samme, dvs hatt sex med en ung jente som man hadde et sjef / veileder-forhold til. Jeg håper ikke noen av mine barns lærere / forelsesere / trenere / ledere etc vil gjøre dette.

Det er ingen tvil om hvor slik oppførsel plasseres moralsk sett, selv om noen av tilfellene vil være vanskelige å plassere lovmessig / rettsmessig.

Utroskapen osv er jeg enig er et mer privat anliggende, selv om det sier mye om en person man velger som sin politiske talsmann. Men det å ha sex med et ungt menneske man har et sjef / veileder-forhold overfor, det er så umoralsk at personen ikke burde få tilbake sitt verv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...