Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Står på. Kjører avgårde. Tut og kjør.

Helt til hode ikke vil være med lenger. Blir sliten av all chattinga samtidig er d så forferdelig lærerikt.

Så nå sitter jeg her. Med te koppen. Med musikken. Med meg selv. I den svarte natta.

Må fordøye også,men har egentlig ikke tid. VIL IKKE.

Vil bare løpe...løpe...løpe..chatte...chatte ...chatte..

Før eller senere innhenter RL meg. Som nå. Det er jo bare meg her jo. Bare en kabel som binder meg sammen med noen bokstaver.

Vet ikke om jeg vil gråte heller. Har bare så mange mennesker inne i hodet mitt. Så mange skjebner så mange morsomme ting også.

Det er på tide å bremse ja. Hodet sier i fra der.

Gråten ligger på lur. Tristheten, den gode tristheten er her. Tristheten over livet, over den svarte natta over alle jeg har møtt og mistet igjen.

For lenge siden....da sola skinte...for lenge siden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75887-detter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...