Gå til innhold

Ville bare skrive

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Jeg er så stolt av meg selv. Igår var jeg nemlig på karaoke, og jeg turte å synge. Selv om jeg ikke var helt fornøyd, så turte jeg likevel. Og etterhvert ble det bare morsommere og morsommere :)

Jeg har alltid drømt å synge foran andre.

Men det var jo ikke så mange der da, men likevel. Jeg kjente dem ikke, og bra var vel det....hehe!

Var på kjørtur med en kompis igår også. Kjempeartig :)

Men han har sagt flere ganger at han er interessert i meg, men jeg er ikke interessert i ham. Vet ikke hva jeg er jeg. Jeg mener, han er kjempekoselig og hyggelig og alt sånn, men jeg tørr ikke mere enn å være venn. Uff.....skulle ønske jeg visste hva jeg ville.

Men jeg har sagt ifra at jeg ikke er klar for noe mer enn vennskap, så han vet hvor grensen går. Håper bare han forstår dette. Er så usikker på om jeg skal si det til ham flere ganger, uff......for noe surr....

Har hatt fri fra tanker om døden (det å ville dø) i minst en uke nå, kanskje lenger. Deilig. Avslappende. Ser lyst på livet igjen. Eller....so far so good :-)

Har ikke hatt lysst å kutte meg, eller finne på "noe tull".

Er usikker på om jeg skal si ja til det tilbudet hos psykolog, eller om jeg skal fortsette med hun som nå er behandleren min.

For jeg har det jo bedre, og jeg har jo ikke selvmordstanker lenger.....så....da er det vel ikke nødvendig med psykolog.

Faen......hadde jeg bare visst hva jeg ville. Ikke lett å vite. Men jeg skal ta det opp enda en gang med behandleren min, når jeg skal dit onsdag.

Nesten sånn at det er spennende å se hva det blir til....hehe!!!

Vil bare si at det var så hyggelig å være på chatten igår (ranglerne.com). Er så mange flotte mennesker der. Og ikke minst her også (men så er det jo mange av de samme da :D )

Er såååååå glad for at dette stedet finnes. Har prøvd andre steder på nettet, men folka her synes jeg er mye mer positive og de fleste prøver å se framover. Vet ikke hva mer jeg skal si jeg......jo....foressten....en ting til: Nils Håvard.......du ruler.....*THIHI!*

Synes du gjør en kjempebra jobb. U go man :-)

Ble overraska igår da jeg så alle de røde prikkene på en side.....hehe. "Nå har han klikka fyren" tenkte jeg.....(neida, tulla :-D )

Nei, du og denne siden.....og alle folkene jeg har blitt kjente med her er bare helt unike.

*STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75908-ville-bare-skrive/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...