andungen Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 har nesten ikke sovet på to uker og det begynner å ta på fysisk og psykisk.Gikk greit i begynnelsen. Har pussa opp både bad og soverom og rydda loft, må ha noe å gjøre hele tida..rastløs..men det tærer på kroppen, såpass sliten at jeg ikke har orka å trene noen dager nå. Musklene verker..kanskje på tide å begynne med sovemedisin. Drømmer i våken tilstand. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Du trenger søvn kjære deg... Kanskje det er en god idè å starte opp med med. igjen..? Uten søvn sliter du deg helt ut.. og jeg tror du har nok for tiden. *klem*... 0 Siter
andungen Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Skrevet 8. oktober 2002 Du trenger søvn kjære deg... Kanskje det er en god idè å starte opp med med. igjen..? Uten søvn sliter du deg helt ut.. og jeg tror du har nok for tiden. *klem*... takk for svar bella, jo, skal til psyken idag, må spørre om sovemedisin. Har fått stemn. stabiliserende, men er bare i begynner fasen. Kroppen er utslitt, men tankene raser..redd for å bli lagt inn er jeg. Men har ikke tid til å være der. Dette er uholdbart. Men kunne gjerne ha sovet en 15 års tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.