Gjest anorexia jenta Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 Har så dårleg sanvittighet i dag. I dag åt eg ein sjokolade(new energi)+at eg åt ein halv pose med potet skruer. Fekk dårleg samvittighet med ein gang, så eg gjekk å spydde det opp igjen. Eg gjekk ein tur på ein halv time i dag(med tung ransel på)+at eg sprang i tre kvarter eller noko sånt. Har så dårleg samvittighet, eg som pleier berre å eta frukt og salat. Håper noen svarer på innlegget mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bli blid Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 Veit du hva? Jeg er helt sikker på at du fortjente den sjokoladen jeg! Alle fortjener en sjokolade i blant! ...om det nå er fordi man er glad for noe, lei seg for noe, eller rett og slett bare fikk lyst på sjokolade... spiller ingen rolle, i blant er det lov med sjokolade! UTEN dårlig samvittighet etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bli blid Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 Veit du hva? Jeg er helt sikker på at du fortjente den sjokoladen jeg! Alle fortjener en sjokolade i blant! ...om det nå er fordi man er glad for noe, lei seg for noe, eller rett og slett bare fikk lyst på sjokolade... spiller ingen rolle, i blant er det lov med sjokolade! UTEN dårlig samvittighet etterpå! ...og du, forresten: det er mye mer usunt for kroppen din å spy, enn det er å spise en sjokolade 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 KJære anoreksi-jenta Du bør tenke på at det ekstra du spiste i dag er noe kroppen din bare skriker etter. Du skal egentlig ha det motsatte av dårlig samvittighet for inntak av new energy og skruer. Jeg vil alikevel anbefale deg å "gi kroppen" mere næringsrik mat enn det hvis du på sikt skal få et enklere forhold til mat. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.