Gå til innhold

Lyskasse dr.dahl


Gjest jin

Anbefalte innlegg

håper du kan svare meg på dette spørsmålet.

Jeg lurer på hvor jeg må henvende meg for å låne en lyskasse.

Kunne ha tenkt meg å prøve en før jeg ev. kjøper den.

Det er vel ikke sikkert at den har noe virkning på min depressjon, men er vel værdt å prøve.

Går nå på kira/Johannesurt, har brukt det i bare en uke så det er vel for tidlig å si om den virker.

Skulle vel egentlig vært til lege for å utredet om jeg trenger medisiner, men vil helst klare meg uten.

Hvis ikke Kira og lysbehandlig virker mååå jeg vel ta meg selv i nakken å be om hjelp.

Jeg tror jeg har vært deprimert i 5 år men ikke så ille som jeg har vært det siste året.

Har ikke peiling på hva som utløste det.

Kommer fra en familie som holder godt sammen, har hatt en meget god oppvekst,har fast jobb og mann og barn som er fantastisk.

Må også fortelle deg at jeg har hyppige blødninger(11 og 14 dager mellom)

Er ikke noe galt, kun hormonelt har jeg fått høre av lege, kan dette være et symtom på depresjon?

Må også nevne at jeg er konstant trett og føler meg utslitt.

Håper på å få høre din mening.

Hilsen Jin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ditt lokale legekontor eller den psykiatrisk poliklinikk du sogner til kan svare deg på dette. Jeg kan ikke gi deg noe bedre svar fordi jeg antar at dette er svært forskjellig rundt i landet.

For egen del vil jeg legge til at jeg er skeptisk til om du kan bli bra kun med dette når du har vært deprimert i 5 år.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...