Gå til innhold

Større matlyst ved slutt av efexor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å trappet opp og ned på doser, og sluttet med Efexor et par ganger - og alltid opplevd det samme som deg: En mye større matlyst! Tror medisinen faktisk påvirker selve smaksopplevelsen, men husker ikke hvor jeg leste om det... Så du er ikke alene. For min del har det heller ikke gitt seg. Jeg legger fortsatt på meg.

Gjest Trientali

Jeg har prøvd å trappet opp og ned på doser, og sluttet med Efexor et par ganger - og alltid opplevd det samme som deg: En mye større matlyst! Tror medisinen faktisk påvirker selve smaksopplevelsen, men husker ikke hvor jeg leste om det... Så du er ikke alene. For min del har det heller ikke gitt seg. Jeg legger fortsatt på meg.

ja, jeg har ikke bare større matlyst, men lyst til å spise HELE tiden. Er forferdelig sulten. Det er lenge siden jeg har hatt lyst på mat. Men efexor virker jo for bulimi, så det er kanskje en sammenheng der?

Gjest Bamsemums

ja, jeg har ikke bare større matlyst, men lyst til å spise HELE tiden. Er forferdelig sulten. Det er lenge siden jeg har hatt lyst på mat. Men efexor virker jo for bulimi, så det er kanskje en sammenheng der?

Hørte faktisk om ei dame som også hadde opplevd økt matlyst etter Efexor-slutt.

JEG fikk ikke det problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...