Gjest Trientali Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hei Jeg har nettopp trappet ned på 300 mg efexor/dag, og har i den forbindelse fått mye større matlyst,og lagt på meg. Er dette en sammenheng, og vil jeg forvente å legge på meg mye? 0 Siter
ulva Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har prøvd å trappet opp og ned på doser, og sluttet med Efexor et par ganger - og alltid opplevd det samme som deg: En mye større matlyst! Tror medisinen faktisk påvirker selve smaksopplevelsen, men husker ikke hvor jeg leste om det... Så du er ikke alene. For min del har det heller ikke gitt seg. Jeg legger fortsatt på meg. 0 Siter
Gjest Trientali Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har prøvd å trappet opp og ned på doser, og sluttet med Efexor et par ganger - og alltid opplevd det samme som deg: En mye større matlyst! Tror medisinen faktisk påvirker selve smaksopplevelsen, men husker ikke hvor jeg leste om det... Så du er ikke alene. For min del har det heller ikke gitt seg. Jeg legger fortsatt på meg. ja, jeg har ikke bare større matlyst, men lyst til å spise HELE tiden. Er forferdelig sulten. Det er lenge siden jeg har hatt lyst på mat. Men efexor virker jo for bulimi, så det er kanskje en sammenheng der? 0 Siter
Gjest Bamsemums Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 ja, jeg har ikke bare større matlyst, men lyst til å spise HELE tiden. Er forferdelig sulten. Det er lenge siden jeg har hatt lyst på mat. Men efexor virker jo for bulimi, så det er kanskje en sammenheng der? Hørte faktisk om ei dame som også hadde opplevd økt matlyst etter Efexor-slutt. JEG fikk ikke det problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.