Gå til innhold

hypoman eller hva er det med meg....??

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 22. Går ikke på medisisner og har for tiden ingen lege som kjenner meg (har flyttet etc.).

Jeg har tidligere fått diagnosen schizoaffektiv lidelse og bipolar ved innelgelse.

Har hatt det bra i flere månder nå, uten medisiner og allting. Men nåp begynner ting og hope seg opp. Jeg føler at atnkene mine blir borte i hodet på meg. Tidvis klarer jeg ikke å tenke i hele setninger. I går klarte jeg heller ikke å snakke i hele setninger, og fikk ikke frem det jeg ville si. Jeg er veldig rastløs, og klarer ikke å sitte helt rolig. Må bevege meg hele tiden. Føler meg ganske forvirret, og hele verden går liksom forbi meg i rasende fart. Jeg føler at synet mitt er endret. Det er nesten som å være litt full. Jeg har veldig dårlig hukommelse ogføler det som om jeg mister store biter ad gangen. Tidvis detter jeg ut av samtaler og tv progr. og klarer ikke lese bøker.... Og det bør jeg for jeg har mye å gjøre på skolen...

Noen ganger syntes jeg synet mitt endrer seg så mye at jeg ser på verden som malerier.. Farger og former oppfatter jeg helt anderleders.

Føler meg egentlig ikke deprimert i det hele tatt... Bare i en merkelig tilstand..

Jeg kan forsikre om at jeg ikke drikker eller tar stoff.

Hva skal jeg gjøre? Og hva kan dette være... Jeg sliter med å takle hverdagen nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76265-hypoman-eller-hva-er-det-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...