Tadum dum... Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hei Mitt liv går i sirkler... gamle synder, følelser, feller, følger og oppførsel går igjen og igjen. Jeg vet at jeg bør komme meg i seng tidlig. jeg vet at å mosjonere er bra. Jeg vet at å aktiv sosial omgang med andre er bra for meg. Men likevel havner jeg i samme uføret hver gang. Innelukket, kommer forseint til jobb (tidl.) og nå undervisning. Konsentrasjonsvansker, tungsinn... og etter hvert dystrere tanker. Er det ikke mulig å komme ut av en slik sirkel? - erfaringer? 0 Siter
Lingus Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Hei, jeg vet hvordan du har det, og jeg vet at det kan være vanskelig å bryte mønsteret. Men det er ikke umulig. Det er viktig å ha ting å glede seg til. Det er enorm forskjell på å våkne opp om morgenen og glede seg til alt man skal gjøre, kontra hvis man gruer seg til daglige gjøremål. Derfor burde du så ofte som mulig komme i situasjoner du mestrer og liker. Hvis studiene suger, så kutt de ut, i hvertfall for en periode. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.