Gjest rrita Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 nå har jeg ikke sovet ordentlig på gud vet hvor lenge...usj.. det gikk bra første uka, men nå begynner det å svinne hen..jeg begynner å bli så sliten på jobb at jeg går rundt i min egen verden, og svimer - alt har blitt et ork også på jobben. Og tvangshandlingene er jævlige å ha med å gjøre. Står opp om morgenen skal dusje, og jeg bruker en halvtime inni dusjen! Tro det eller ei! "Jeg må vaske meg her og jeg må vaske meg der" Jeg driver meg selv snart til vanvidd! Det er bare tablettene som berger meg nå...sovetablettenen som jeg tar like før jeg skal legge meg og som jeg tar nesten hver dag... også dette med det manipulerende mennesket jeg er... ååååhh....kun beskyttelsesmekanismer for uten kontrollen jeg lager inni meg så så kommer følelsene og de fører meg på ville veier jeg ikke ante eksisterte og det skkremmer meg for tenk om ingen kan ta i mot eller tåle et barn som meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.