Gå til innhold

NHD/Lamictal-irritasjon?

Anbefalte innlegg

Har sluttet med topimax og cipramil og gått over til Lamictal (og apodorm for å få tilbake søvn etter hypoman fase) Det jeg lurer på er om det er normalt å blir så eitrende irritert uten grunn pga Lamictalen. Ser at det er en av bivirkningene. Men kan jo ikke gå rundt sånn. Forpester jo tilværelsen for alle rundt meg. Hvor lenge kommer dette til å vare?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76573-nhdlamictal-irritasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Og jeg som hadde tenkt å prøve Lamictal. Men jeg er jo irritert uten grunn NÅ, så hvis det er en bivirkning, så kommer jeg vel til å slå til folk med en 'trigger' i tillegg.

Både legen og psykiateren min sier at det er bare å prøve, det skader ikke, det er ikke farlig. ALDRI sier de så mye som et pip om hva du kanforvente deg av bivirkninger. Det har bestandig forundret meg. Føler at de ber meg prøve medisinen på falske premisser. For de må jo VITE om disse bivirkningene. Men meg (som skal ha 'dritten' i kroppen finner de ikke for godt å involvere i disse 'hemmelighetene'.

Synes ikke det er riktig at vi må finne ut alt av slike bivirkningsgreier selv. Legne skulle informert oss om det. Men min erfaring er at de bare forteller hva du kan forvente av POSITIVE bedringer.

DERFOR stoler jeg ikke på de,. Og det er vindt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76573-nhdlamictal-irritasjon/#findComment-390605
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...