Gå til innhold

F*** hva skjer med meg? Nils Håvard/andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Jeg fatter det bare ikke. Hva er det som skjer? Hva er det som feiler meg?

Jeg har jo det bra nå da, etter min mening. Trodde jeg iallefall. Men likevel så får jeg disse tankene og denne lyssten, som dukker opp sånn plutselig. Får lysst å kutte meg. Gjøre det slutt.

Sånn som de siste dagene. Ingenting trist eller dramatisk eller noe har skjedd, så jeg har egentlig ikke noe grunn til å ha det sånn.

Og jeg har gjort mye forskjellig i det siste, men likevel så kommer disse tankene.

Idag har jeg vært så glad (iallefall utvendig, men faktisk også innvendig), men likevel dukker denne lyssten opp. Skjønner det bare ikke. Hvor kommer den fra, hva er det som gjør det sånn?

Kan det ha noe med at jeg ikke tok medisinen min i dag morges (selv om jeg valgte dette med vilje). Men jeg tror ikke det er det heller, for medisinen er jo ikke noe vidundermedisin, som tar vekk tanker. Så.....jeg tror ikke de ville tatt vekk disse tankene liksom.

Skulle bare ønske jeg visste hvor disse tankene kom fra, hva de kom fra?

Vet ikke helt, men jeg føler meg egentlig ferdig med ting som jeg har opplevd. Tror jeg iallefall. Tenker ikke så mye på ting liksom. Er ikke noe som plager meg nå (har ikke gjort det på lenge, for å si det sånn).

Hva i alle dager skal jeg gjøre. Prøver jo å finne på forskjellig, og tenker positiv og være snillere med meg selv og alt sånn. Der og da hjelper det, f.eks. den stunden jeg holder på med "det og det", men etter at jeg er ferdig å gjøre noe, så går det ikke så bra. (Som oftest. Blir deprimert liksom, av ingenting). Men jeg kan da for pokker ikke gjøre noe 24 timer i døgnet heller.

Har følt meg sliten i det siste, selv om jeg ikke har gjort noe spesielt. Kjenner det i ryggen, som om jeg har arbeidet hardt dagen lang. Men jeg har jo ikke det. Har tatt det ganske med ro, men har jo vært litt aktiv da (sånn normalt aktiv liksom). Likevel er det lite som skal til før jeg føler meg sliten, og samtidig er jeg plaget med voldsom tretthet (noe jeg har vært i flere uker nå).

Først trodde jeg det kunne være bivirkninger av medisinen, men.....de skal ikke vare så lenge. dessuten kan jeg ikke ta lavere dose, for jeg går på den laveste dosen allerede (og det går ikke an å dele pillen).

Heldigvis er det ikke så aller verst, sånn det har vært tidligere, men jeg kjenner meg ikke helt i form liksom.

Eller kanskje er jeg rett og slett bare hypokonder.

Aner egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg mener når jeg går til behandling (samtaler) og tar medisin. Samtidig får jeg hjelp på skolen (ved behov) og til å være sosial (st.kontakt), og finner liksom på forskjellig som er veldig interessant. Men likevel så gir ikke tankene eller lyssten slipp. Hva mer er det å prøve da liksom???

Noen som har noen råd???????

Trenger hjelp (råd).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76586-f-hva-skjer-med-meg-nils-h%C3%A5vardandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om man gjør de riktige tingene, og får all hjelp, så vil jo livet likevel gå litt opp og ned. Snart får du det nok bedre igjen. Husk at du kan ha disse tankene og lystene i hodet, uten at du trenger reagere på dem... Det kan jo også ta litt tid før man merke varig bedring, men du har jo allerede hatt det ganske bra en stund nå, har du ikke? Det er jo positivt. Og du vil nok få det bedre igjen snart. Vennlig hilsen zuuul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...