Tutti Frutti Skrevet 25. oktober 2000 Del Skrevet 25. oktober 2000 Hei Nils Håvard Dahl. Kan du si noe om diagnosen blandet personlighetsforstyrrelse? Skjønner jo at en kan høre hjemme under flere av kategoriene, men du kan kanskje gjøre meg litt klokere. Hvordan er utsiktene for å bli bedre med denne diagnosen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Victoria_Therese Skrevet 25. oktober 2000 Del Skrevet 25. oktober 2000 Så du ville ha svar i fra Nils Håvard, håper ikke du blir sur for at jeg svarer litt da?=) Jeg har fått diagnosen manisk deppresiv og personlighetsforstyrrelse. Når jeg blir deprimert, blir jeg en helt annen person. Skader meg selv og sier stygge ting til dem jeg er glad i....osv osv Og etterpå virker det hele som en drøm. Da veksler jeg mellom å være to forskjellige personer. Så nå prøver jeg å få den rette medisineringen for disse diagnosene. Den jeg går på er fullstendig feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. oktober 2000 Del Skrevet 25. oktober 2000 En bruker blandet pf. når pasienten har symptomer fra flere pf, men der ingen enkelte er så fremtredende at en kan lande på en mer presis diagnose. Med de fleste pf. er det en lang vei å gå, men 3-5 års regelmessig psykoterapi gjør de fleste langt bedre. Forutsetningen er en stabil og kompetent terapeut og en hardtarbeidende pasient. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.