Gå til innhold

Har jeg rett til yrkesrettet attføring?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i et år hatt en tarm-sykdom som legen min mener er kronisk og er fortsatt til utredning.Og har nå fått time til Spesialist. Har også en sykdom som går utover kjeveleddene mine og ledda mine. Legen mener det er Gikt/revmatisme, og har sendt en henvisning til en kjeve spesialist i Oslo. Jeg var nødt til å slutte på skolen pgr av sterke smerter, og mista både farsbidrag og stipend/lån. Har nå ingen inntekt og sitter med en hybel og ett lass med regninger som jeg ikke får betalt!!! Har idag sendt inn søknad på yrkesrettet attføring! Her jeg rett til det? alså, har jeg en god sjangse for å få det???

Fortsetter under...

anita21365380398

Viktig at du kan dokumentere din sykdom fra lege og eller fra spesialist og at hun/han anbefaler trygdekontoret at du må på attføring får å kunne komme deg i en høvelig jobb "igjen".

Husk også at det finnes ankemulighet om du får avslag ved ditt lokale trygdekontor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...