cinet Skrevet 25. oktober 2000 Del Skrevet 25. oktober 2000 hei, for en stund siden likte jeg en gut som gikk på dop, etter en stund måtte han reise bort, dette var veldig hardt for meg, måten han reiste bort på å ga Faen i meg etter på har gitt meg en del problemer! jeg har nesten ikke hørt fra ham siden har reiste bort! jeg klarer ikke å få ham ut av hjernen min! jeg har prøvd å ta selvmord mange ganger! jeg vet bare ikke hva jeg skal gjør! er det noen som kan hjelpe meg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. oktober 2000 Del Skrevet 25. oktober 2000 Kjærlighetssorg er en vond tilstand som kan vare lenge. Men dette er ikke bare kjærlighetssorg. Det er noe med deg også. Noe som også var der før han dro. Ellers hadde du ikke gjort gjentatte selvskadinger. Du trenger sannsynligvis langvarig, regelmessig psykoterapi. En allmennlege kan henvise deg til dette. I ettertid vil du nok kunne bli tilfreds med at han dro. Personer som bruker dop blir sjelden gode partnere. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.