Gå til innhold

Søndagsskole ol.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• misjonær

26

• Zirine

5

• McLoud

5

• Jorunn

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Gjest Juliann

Hei!

Hva var det som avslørte meg...

Er kristen JA!

Jævel - Nei!

Hvorfor kaller du kristne for jævel??

Det lurer eg på!

mvh

misjonær, Da er du vel ute etter tips om hvordan du best mulig kan lure ungene våre da, iom at du spør om hva vi husker best av gode minner...:P

Liker ikke slike falske jævler som dere jeg skjønner du, har sett og opplevd altfor mye og vet at de fleste av dere er engler med skitt på vingene.

Mange har blitt hjernevasket og fått ødelagt livet sitt av syke misjonsfolk.

Kan du svare på hvorfor de fleste av dere knuller det meste, men samtidig fordømmer ikke-kristne som gjør samme handlingen med bare noen få?

Gjest Juliann

misjonær, Da er du vel ute etter tips om hvordan du best mulig kan lure ungene våre da, iom at du spør om hva vi husker best av gode minner...:P

Liker ikke slike falske jævler som dere jeg skjønner du, har sett og opplevd altfor mye og vet at de fleste av dere er engler med skitt på vingene.

Kan du svare på hvorfor de fleste av dere knuller det meste, men samtidig fordømmer ikke-kristne som gjør samme handlingen med bare noen få?

*Hvorfor kaller du kristne for jævel?? Det lurer eg på!*

Svar:Forde alle kristne jeg kjenner er noen ekle jævler!

Hei!

Da va no bra!

Noe spes du kan trekke fram?

mvh

Alle disse fabelaktige folkene som stilte opp på fridager, i helger i tillegg til på søndager for å bidra med noe til barn og ungdommer gjorde inntrykk da, men også har jeg tenkt på det mye etter at jeg ble voksen.

Som barn merket jeg ikke noe til den forkynnende biten - jeg så på det som spennende historier som ble fortalt og skuespill som ble satt opp for å dramatisere disse.

De stilte opp overfor barn og ungdom som hadde behov for fritidsaktiviteter, men også overfor dem som hadde et åndelig behov. Løsningen var ikke alltid jesus, men å lete i seg selv etter svar. Jeg møtte mennesker fylt av kjærlighet og omsorg for sine medmennesker - helt uten forbehold - og uten et krav om å måtte være sånn eller sånn for å bli akseptert. Alle ble akseptert.

Klart sånn gjør inntrykk.

Hei!

Sjønner at du må ha opplevd masse dritt i møte med kristne ( eller folk som utgir seg for å være det!).

Siden du kan skrive:

"Liker ikke slike falske jævler som dere"

"de fleste av dere knuller det meste"

Eg kan ikkje svare på spørsmålet ditt, for eg trur ikkje dei fleste av "oss" gjør dette ( knuller det meste..)

Og skulle noen gjøre det, så kan eg ikkje anna en å fordømme det de gjør..

Og sei som Jesus sa at det hadde vert bedre for dei om dei ble kasta i havet med en kvernstein om halsen...

Forresten kan eg sei at INGEN av oss er engler...

Men vi (de kristne) er tilgitte syndere..

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...