Gå til innhold

FU: Hvem her erdu/ har du vært sammen med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

10

• Ulv I Faarikaal

10

• tigertrollet

6

• Zirine

3

Jeg hadde sett meg ut deg da, tufsa..

Tror du jeg har sjans hvis jeg stiller opp med monsteret -det innehar minstekravet ditt til lengde og omkrets;) *glis*

Ja da, det går sikkert bra.

Skal si fra den dagen jeg får nok av egoistiske menn, og trenger en likesinnet/tvillingsjel.

Men jeg trodde ikke du og jeg likte sex med andre damer uten menn tilstede...?

;-)

Forutsetning: allmen oppfatning.

Er: ingen

Har vært: Dette blir bare oppramsing, og kan ikke ha allmen interesse :-)

Hei du, ikke så feig nå. Først klarer du å forvirre meg nok til å starte en tråd om det, så vil du ikke svare? Makan... :-)

Ja da, det går sikkert bra.

Skal si fra den dagen jeg får nok av egoistiske menn, og trenger en likesinnet/tvillingsjel.

Men jeg trodde ikke du og jeg likte sex med andre damer uten menn tilstede...?

;-)

Blæh. Selvsagt. Vi trenger en mann! Men det finner vel du? *smil*

Annonse

Blæh. Selvsagt. Vi trenger en mann! Men det finner vel du? *smil*

Det er klart jeg gjør. Intervjurunden min i baren funker like bra hver gang.

Den mannen som takker nei til oss to (etter at vi har spandert endel drikke) finnes nok ikke...!

*ler*

Det er klart jeg gjør. Intervjurunden min i baren funker like bra hver gang.

Den mannen som takker nei til oss to (etter at vi har spandert endel drikke) finnes nok ikke...!

*ler*

Godt du er i jobb og tjener penger. Du spanderer og jeg blafrer med lykkeamuletten:)

Du har selvsagt helt rett; det finnes ikke den mann som ikke er med på en natt med oss to sammen! *glis*

Godt du er i jobb og tjener penger. Du spanderer og jeg blafrer med lykkeamuletten:)

Du har selvsagt helt rett; det finnes ikke den mann som ikke er med på en natt med oss to sammen! *glis*

Penger og penger, fru Blom.

Inntekten min er ikke mye å skryte av, da jeg jobber 70%.

Men du er vel på attføring, med ca 50%, eller hadde du pensjonsordning slik at du får 67%?

Tror kanskje vi driter i å spandere, og spiller på kroppen din og rappkjeften min... :-)

Penger og penger, fru Blom.

Inntekten min er ikke mye å skryte av, da jeg jobber 70%.

Men du er vel på attføring, med ca 50%, eller hadde du pensjonsordning slik at du får 67%?

Tror kanskje vi driter i å spandere, og spiller på kroppen din og rappkjeften min... :-)

Hehe, jeg har 66% av ordinær inntekt ja, så jeg tror din plan B er et naturlig valg..

Og så får vi typen til å spandere... Han gjør glatt det for den opplevelsen han står overfor;)

Hehe, jeg har 66% av ordinær inntekt ja, så jeg tror din plan B er et naturlig valg..

Og så får vi typen til å spandere... Han gjør glatt det for den opplevelsen han står overfor;)

Hmmmm, det tenkte jeg ikke på.

Kanskje han t.o.m. kan få betale oss stakkars fattige damer...

Det er vel ikke prostitusjon hvis vi bruker pengene på noe fornuftig? *gliser*

Hmmmm, det tenkte jeg ikke på.

Kanskje han t.o.m. kan få betale oss stakkars fattige damer...

Det er vel ikke prostitusjon hvis vi bruker pengene på noe fornuftig? *gliser*

Neida. Klær, snop, rødvin og en jentetur til London burde det vel rekke til??

Vi er ikke av de billigste må vite.. *s*

Annonse

Neida. Klær, snop, rødvin og en jentetur til London burde det vel rekke til??

Vi er ikke av de billigste må vite.. *s*

Nope, skal man først ha betalt, snakker vi skikkelige summer.

Kall det gjerne veldedighet til fattige ofre for trygdesystemet og andre ting.

Ulv I Faarikaal

Hei du, ikke så feig nå. Først klarer du å forvirre meg nok til å starte en tråd om det, så vil du ikke svare? Makan... :-)

Har vært: Den var litt brå, unnskyld ? jeg har vært sammen med mange nok til at min mor lurer på når hun skal få fler barnebarn. Jeg sier hun har nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...