Ulv I Faarikaal Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Stakkars mammaen din, skjønner du ikke at hun vil bli kjent med de? ;-) Nå setter jeg mine behov foran bestemødre's. Jeg har ikke, og vil ikke ha barn, jeg vil heller låne noen en gang i mellom. Det er så herlig fritt for utidige forpliktelser. 0 Siter
favn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg har vært bortpå zirine, punky, favn og tigertrollet.... litt avhengig av hvor jeg er hen Målsetningen er å doble dette antallet innen kort tid. *host* Jasssssssså..... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Dette får jeg svare på en dag jeg har bedre tid. 0 Siter
tonie Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Dette får jeg svare på en dag jeg har bedre tid. Hehe! 0 Siter
favn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jepp! Du er ikke snau! Det vil si... hehe... ) 0 Siter
Singularity Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 *host* Jasssssssså..... Har han ikke fortalt deg at han har rotet med de andre der også ? ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Har vært: Den var litt brå, unnskyld ? jeg har vært sammen med mange nok til at min mor lurer på når hun skal få fler barnebarn. Jeg sier hun har nok. Har du fått oversikt ? :-) 0 Siter
favn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Har han ikke fortalt deg at han har rotet med de andre der også ? ;-) Nei! Frekke fyr... *snøft* Og jeg som trodde vi var heeelt alene. På dol. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Nope, skal man først ha betalt, snakker vi skikkelige summer. Kall det gjerne veldedighet til fattige ofre for trygdesystemet og andre ting. *gjemmer bankboka* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Hei du, ikke så feig nå. Først klarer du å forvirre meg nok til å starte en tråd om det, så vil du ikke svare? Makan... :-) Har du fått oversikt ? :-) 0 Siter
Altman Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Du er ikke snau! Det vil si... hehe... ) Du var faktisk ikke så verst heller! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 *gjemmer bankboka* Uten den kommer du ingen vei, gubbe... ;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 Har du fått oversikt ? :-) Får jo ingen oversikt når ingen tør svare... Vet at noen her er samboere, og noen traff hverandre her. Jeg lurte egentlig bare på hvilke mannfolk jeg skulle holde meg unna, vet du. ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Uten den kommer du ingen vei, gubbe... ;-) Jeg trenger ingen hjelp til å bruke opp penga mine nei, det greier jeg selv. Tror det er kommet virus i lommeboka mi, penga forsvinner uten at jeg vet hvor de tar veien ?? En herværende enslig kvinne på 22 sa at det eneste hun trengte var en til å betale regningene, resten greide hun selv. Så det så ! Ja-ja. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Får jo ingen oversikt når ingen tør svare... Vet at noen her er samboere, og noen traff hverandre her. Jeg lurte egentlig bare på hvilke mannfolk jeg skulle holde meg unna, vet du. ;-) Men: burde de/vi holde meg/seg unna deg ? Oi... 0 Siter
Gjest kall_meg_hva_du_vil Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Får jo ingen oversikt når ingen tør svare... Vet at noen her er samboere, og noen traff hverandre her. Jeg lurte egentlig bare på hvilke mannfolk jeg skulle holde meg unna, vet du. ;-) kanskje det er derfor ingen vil svare? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.