Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt ? Eller hva står det for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zelig

15

• SierDuDet

11

• naiv

3

• Singularity

2

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke så vanskelig å se hva mitt betyr. Det er et heller talentløst nick, noe jeg bare fant på i farta da jeg begynte her på DOL for 5 år siden. Jeg har lenge tenkt på å skifte, men Tornerose er blitt en del av meg da. *S* Jeg blir vel hetende det til jeg er 50 tenker jeg.

Byttet akkurat nick til nedenstående -Zelig er en figur fra en film, en menneskelig kameleon! :)

Bortsett fra det, så ligner det litt på det jeg kalte meg her før, Seline. Byttet fordi det var dumt å ha sitt vanlige navn til nick. Hadde ikke tenkt å skrive noe særlig på dol denne omgangen nemlig, registrerte meg i sommer av kjedsomhet, men så har det jo blitt til at jeg sjekker innom så og si daglig. Har ment å bytte nick lenge, men først nå gjorde jeg det, og det ser helt merkelig ut når man er blitt vant til "underskriften" sin! Egentlig skulle jeg ta mitt gamle nick, fifi, men det var opptatt nå. Har vært på dol av og på noen år, ser du.. :)

Annonse

Byttet akkurat nick til nedenstående -Zelig er en figur fra en film, en menneskelig kameleon! :)

Bortsett fra det, så ligner det litt på det jeg kalte meg her før, Seline. Byttet fordi det var dumt å ha sitt vanlige navn til nick. Hadde ikke tenkt å skrive noe særlig på dol denne omgangen nemlig, registrerte meg i sommer av kjedsomhet, men så har det jo blitt til at jeg sjekker innom så og si daglig. Har ment å bytte nick lenge, men først nå gjorde jeg det, og det ser helt merkelig ut når man er blitt vant til "underskriften" sin! Egentlig skulle jeg ta mitt gamle nick, fifi, men det var opptatt nå. Har vært på dol av og på noen år, ser du.. :)

Du er ikke noen Zelig.....du er en Sibylla! :-)

tiipii - en varienat av indianerordet for telt.. Hadde egentlig lyst til å kalle meg Månestråle (fra Sølvpilen vet du), men det kom jeg ikke på før etterpå. Det er jo litt dumt å skifte hele tiden, er det ikke? Eller kanskje jeg skal?! :o)

Hæ? Har du skiftet nick?

Du... det der var et dårlig nick.

Kall deg heller Princesse Leia!

:)

Annonse

Oki, hva med en Marylin Manson variant? :)

Tjaa.. MarilynM., liksom...? Tror jeg blir værende med det jeg tok, selv om det er ganske teit. Filmen Zelig er jo kanonbra, og det likner på Seline, bittelitt, iallefall. Også er jeg drittlei av å være "søt". Jeg vil være kul heretter, OK?! :)

Mitt nick betyr ingenting, og har ingen mening for meg. Syns ikke jeg er noen Åsemor, men det har nå blitt det jeg har kalt meg den siste tida. Heter ikke Åse, og er ikke mamma. Mammaen min heter heller ikke Åse. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen som heter Åse, ikke har jeg lest Peer Gynt heller.

Det datt bare ned i hodet på meg da jeg skulle finne et nytt nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...