Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt ? Eller hva står det for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zelig

15

• SierDuDet

11

• naiv

3

• Singularity

2

Mest aktive i denne tråden

Tjaa.. MarilynM., liksom...? Tror jeg blir værende med det jeg tok, selv om det er ganske teit. Filmen Zelig er jo kanonbra, og det likner på Seline, bittelitt, iallefall. Også er jeg drittlei av å være "søt". Jeg vil være kul heretter, OK?! :)

Hvis du skal være kul burde du kalle deg for Marve Almar Fleksnes, eventuelt en eller annen karakter fra Monty Python, eller lignende.

Ingen jenter er kule. Det vet du!

Hvis du skal være kul burde du kalle deg for Marve Almar Fleksnes, eventuelt en eller annen karakter fra Monty Python, eller lignende.

Ingen jenter er kule. Det vet du!

Kunne ikke vært mer uenig! Kul, hallo, er Fleksnes kul??? Din lille mannssjåvinist..

Skal si deg hvem som er kule, jeg, og det er ingen gutter på lista mi! Lise i Briskeby, Debbie Harry, PJ Harvey, Cameron Diaz, Marit Åslein, hun ene i Destinys Child og egentlig så er Lene Marlin også ganske kul, sånn som hun gjemmer seg vekk. Jeg er forresten ganske kul selv, ihvertfall føler jeg meg kul etter en kickboksing-time :)

Jeg har bestemt meg for å jobbe mye mer med kulheten min.

Annonse

Kunne ikke vært mer uenig! Kul, hallo, er Fleksnes kul??? Din lille mannssjåvinist..

Skal si deg hvem som er kule, jeg, og det er ingen gutter på lista mi! Lise i Briskeby, Debbie Harry, PJ Harvey, Cameron Diaz, Marit Åslein, hun ene i Destinys Child og egentlig så er Lene Marlin også ganske kul, sånn som hun gjemmer seg vekk. Jeg er forresten ganske kul selv, ihvertfall føler jeg meg kul etter en kickboksing-time :)

Jeg har bestemt meg for å jobbe mye mer med kulheten min.

Av de du nevnte på lista de så er den eneste kule deg!

De andre er fine, hvertfall enkelte av dem, men det har lite med kulhet å gjøre.

:)

Av de du nevnte på lista de så er den eneste kule deg!

De andre er fine, hvertfall enkelte av dem, men det har lite med kulhet å gjøre.

:)

Takk, men du tar nok feil min venn :)

De er kule, jo. Du mener komisk, du, med kul. Jeg tenker på COOL, jeg.

Jeg burde kanskje vurdere å droppe å skrive på DOL, forresten, om jeg skal få opp kulhetsgraden min...

Jeg burde kanskje vurdere å droppe å skrive på DOL, forresten, om jeg skal få opp kulhetsgraden min...

Du kan jo øve deg her:

http://www.fullthus.com/mingler

Gjest Hilke-mor

Hilke er hovedpersonen i to av Kim Småge sine bøker:"Nattdykk" og "Origo". Kim Småge er en av mine yndlingsforfattere. Etter at jeg leste "Nattdykk" for første gang gikk jeg rett av sted og meldte meg på dykkekurs ;-)

Og så er jeg mor...

Ja, sant nok. Men jeg har en jævla god kulhetsgrad, jeg, så jeg slipper å tenke på å være kul :)

Men jeg skal skrive langt mindre framover.

Ja, sant nok. Men jeg har en jævla god kulhetsgrad, jeg, så jeg slipper å tenke på å være kul :)

Men jeg skal skrive langt mindre framover.

Å nei 'a. Ikke slutt her du og, da.. Syns det stadig faller fra folk er i det siste. Når man virkelig kjeder seg er det nemlig aldri noen her lenger. Sånn var det ikke før, gitt!

Annonse

Å nei 'a. Ikke slutt her du og, da.. Syns det stadig faller fra folk er i det siste. Når man virkelig kjeder seg er det nemlig aldri noen her lenger. Sånn var det ikke før, gitt!

Skal ikke slutte, men må begrense meg litt mer. Det er nok lurt.

Men det er klart. Sitte jeg på en vakt og ikke har stort å gjøre, så stikker jeg selvsagt tryne innom. Men hjemmefra blir det nok vesentlig mindre.

Skal ikke slutte, men må begrense meg litt mer. Det er nok lurt.

Men det er klart. Sitte jeg på en vakt og ikke har stort å gjøre, så stikker jeg selvsagt tryne innom. Men hjemmefra blir det nok vesentlig mindre.

Voffor det egentlig? Har du lagt noen nye hemmelige planer eller??

Jeg hadde forresten rett her om dagen, du vet.. Jeg FIKK mail.

Voffor det egentlig? Har du lagt noen nye hemmelige planer eller??

Jeg hadde forresten rett her om dagen, du vet.. Jeg FIKK mail.

Har ingen planer for deg vettu, men må få ræva i gir i forhold til mer fornuftige ting.

Rett? Det hadde jeg aldri trodd...

Jeg ville veddet mye penger på at du ikke hadde rett med akkurat det der...

Jeg har ikke fått noen innrømmelse, men det er VELDIG rart å få mail akkurat nå, etter 2 år. Det må du jo være enig i. Men du, vi må vel ta dette et annet sted, egentlig... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...