Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt ? Eller hva står det for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zelig

15

• SierDuDet

11

• naiv

3

• Singularity

2

Mest aktive i denne tråden

I know :)

Og plutselig har fyren humor.. over natta..

Ha en fin helg, forresten, om vi ikke prates! Jeg har forresten drømt om deg denne uken, det har jeg glemt å si! Og før fantasien din løper løpsk -det var helt uskyldig.

Du kom opp hit på besøk, men på vei fra togstasjonen og opp til hit jeg bor så sa du bare "Her var det jo ikke no' å finne på!", og så husker jeg ikke mer.. Bortsett fra at du la armen rundt skuldrene mine på en kameratslig måte da vi gikk oppover og du sa at jeg var akkurat som du trodde :)

Annonse

Annonse

Initialene mine! I grunnen angrer jeg på det fantasiløse nicket mitt. Da jeg oppdaga DOL for omtrent fire år siden hadde jeg vel ikke regna med at jeg kom til å være innom mer enn en gang eller to....Nå _er_ jeg på en måte "togli", så det er ikke bare bare å skifte nick :o/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...