Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt ? Eller hva står det for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zelig

15

• SierDuDet

11

• naiv

3

• Singularity

2

Mest aktive i denne tråden

*Hehe* Da jeg var liten, lenge før du ble født, gikk det en dukkefilmserie på TV som het "Pillevekk og Lillemusmei". Da jeg gikk på gymnaset var det kjær venn der som pleide å kalle meg Lillemus (nei, vi hadde ikke noe seksuellt forhold) og i den tiden jeg begynte å bli fast inventar her fant jeg igjen et bilde jeg hadde fått av ham og på baksiden av det hadde han skrevet en hilsen til Lillemus. Syntes det var litt søtt og morsomt og siden har jeg nå blitt Lillemus her inne da. :o)

Annonse

Vi begynte å bruke DOL da vi ventet datteren vår. Da gikk jeg under nicket Snart pappa. Etter at Vesla var født ble vi værende som forumister, men da fant jeg ut at et bytte var nødvendig siden jeg VAR Pappa. Ergo, pappa Bjørn. Jeg heter Bjørn og er pappa pluss at vi har den historien om de tre bjørnene. Jeg er den største.........................

Du kan jo øve deg her:

http://www.fullthus.com/mingler

Du... Nå har jeg kikka litt i det mingle-greiene.. Det er sikkert jeg som er dum, men jeg skjønner det ikke helt, jeg. Vitsen, liksom, eller.. jeg vet ikke engang helt hva det er jeg ikke skjønner. Også var det rotete med alle de bildene og tegnene og blyantene og symbolene. Men det er sikkert bare meg! Har dere det koselig der, eller?

Du... Nå har jeg kikka litt i det mingle-greiene.. Det er sikkert jeg som er dum, men jeg skjønner det ikke helt, jeg. Vitsen, liksom, eller.. jeg vet ikke engang helt hva det er jeg ikke skjønner. Også var det rotete med alle de bildene og tegnene og blyantene og symbolene. Men det er sikkert bare meg! Har dere det koselig der, eller?

*flire*

Det er Åpent på DOL uten saklige innlegg, rett og slett. Kun avsporinger. See?

Kosetråder blir forøvrig effektivt ryddet vekk til et dertil egnet forum - og innleggene der kommer ikke opp på oversikten over nye innlegg! Så nei - vi har det ikke koselig. *jugekors*

*flire*

Kosetråder blir forøvrig effektivt ryddet vekk til et dertil egnet forum - og innleggene der kommer ikke opp på oversikten over nye innlegg! Så nei - vi har det ikke koselig. *jugekors*

Vi lider faktisk.

*sutre*

*flire*

Aha.. Jeg får registrere meg der da, så jeg i det minste kan spionere på dere andre på en skikkelig måte :)

Annonse

Gjest Balooba

Det er ikke så vanskelig å se hva mitt betyr. Det er et heller talentløst nick, noe jeg bare fant på i farta da jeg begynte her på DOL for 5 år siden. Jeg har lenge tenkt på å skifte, men Tornerose er blitt en del av meg da. *S* Jeg blir vel hetende det til jeg er 50 tenker jeg.

50? I følge eventyret holdt det i over 100 år, så du kan bare fortsette å hete Tornerose, du. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...