tsofia Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Klarer det ikke.Er sliten. Jeg har ikke filter. Ord bare strømmer ut av meg. Ord..forvirring..angst..og tvangstanker. Stoler i utgangspunktet ikke på en DRITT..Jeg er svak..Greier ikke forsvare meg. Vet ikke noe. Vet ingenting. Er forvirra. Er sliten... Hva vil jeg egenltig?? Jeg vil SLOSS...mot HVA???? Jeg trives best i motstand..Får angst når noen eksepterer meg...Alle forventningene...til å være med i gjengen..vil bare være en outsider FOREVER...... 0 Siter
forbrenner Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 har ingen trøstende ord..men vil bare si at jeg leste innlegget ditt og jeg skjønner at det er tøft. 0 Siter
butte Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Forsår at du strir fælt nå,,,,angsten er noe jævelskap når den tar overhånd,og den er tøff å sloss imot,,,slitsom og svært krevende..høsten er en vanskelig tid,,,og det er lett for andre å si at vi må se lyst på livet,,,snakker av rik erfaring....jeg bruker å ta med hunden på tur der jeg slipper å se andre,og blir spurt om hvordan jeg har det,,hunden er en god venn,,,spør aldri,,bare koser og lytter,,,,gå lange turer vennen,,da blir det litt bedre å sette seg ned hjemme med en god følelse av at voffen og du har gledet hverandre.Føler med deg vennen,,,tenker på deg,,vi er jo tross alt i samme båt. Klemmer masse fra meg:-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.