Gå til innhold

Når du er på utested lar du...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jane

4

• Zirine

3

• molli

2

• kie

2

Mest aktive i denne tråden

Om jeg_lar_han??

Det var da et merkelig spørsmål.

Jeg har da annet å gjøre enn å sitte å stirre på samboeren min og følge med hva han gjør til enhver tid. Jeg hygger meg med folk, drikker, snakker, danser litt og koser meg - det samme gjør han.

Annonse

Gjest Bamsemoms

Om jeg_lar_han??

Det var da et merkelig spørsmål.

Jeg har da annet å gjøre enn å sitte å stirre på samboeren min og følge med hva han gjør til enhver tid. Jeg hygger meg med folk, drikker, snakker, danser litt og koser meg - det samme gjør han.

Hvorfor gjør dere ikke det sammen?

Lar du han danse og klå på andre dameR?

Hvorfor gjør dere ikke det sammen?

Lar du han danse og klå på andre dameR?

Nå danser verken han eller jeg spesielt mye, men spør jeg han så danser han selvfølgelig med meg - og motsatt.

Om jeg_lar_han klå på andre damer?

Vet du - for meg blir dette en merkelig problemstilling. Jeg går ikke rundt og forteller han at DET får du lov til og DET får du ikke lov til. Han klår ikke på andre, verken under dans eller ellers - og han er ikke utro. Han har min fulle tillit og jeg har ikke behov for å følge han som en hauk.

Men hvis du lurer på om jeg aksepterer utroskap, så er svaret nei.

Annonse

Gjest Bamsemoms

Av hovedinnlegget ditt, og diverse kommentarer du har gitt.... så trekker man fort konklusjonen at du er en ganske slitsom person...

Med din holdning og adferd vil du komme til å slite med å få til noe særlig varighet i dine forhold...

Sier du det?

Du kjenner meg ikke.

Så lenge du ikke kjenner meg kan ikke du utifra noen få innlegg bedømme hvordan jeg er.

Men uansett bryr jeg meg svært lite om hva du mener om meg som person...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...