Gå til innhold

Navn på katten min, trenger tips!!

Anbefalte innlegg

Gjest Storepus

hei. Jeg har en katt... Det er ei jente.. Den er tigret / spragla i pelsen.. Korthåra skogskatt....... Jeg har ikke funnet på navn til ho enda... Noen som har noen bra forslag??? Helst ikke noe sånne nusselige klissnavn som femåringer gir katta si da... Jeg er 19 år og ferdig med det... Vanskelig å finne på kule jente navn. Lettere med guttenavn.. Har kalt tidligere dyr Wiggo, Kåre, Andrè, Gunnar....

Men nå trenger jeg et jentenavn!!! H'jelp!!

Håper på mange tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77849-navn-p%C3%A5-katten-min-trenger-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

5

• flisa

3

• SierDuDet

3

• Ulv I Faarikaal

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gunda Grendehus?

Eller hva med fjøsfi*** dersom du bor på gård? eller det norrøne Veldreide Skrevadottir? Kannskje litt for langt...................

Eller så har det søte: Murre. Eller Britney?

Men seriøst, det sies vist at gode kattenavn skal ha kun en stavelse og inneholde en S. Det gjør vist at katten lettere lyder navnet sitt. Derfor heter så infernalsk mange katter Mons.

Annonse

SierDuDet skrev (På 20.10.2002 den 23.19):

Hehe, det sto først en "r" der, men så tok jeg den bort...

Bombe...:)

Nei, igrunn ikke. Men det var en hunnkatt. Da må det bli "dotten" kanskje? Katten til en venninne heter det. Tror ikke hun har skjønt hva andre tenker..

tigertrollet skrev (På 20.10.2002 den 23.22):

Nei, igrunn ikke. Men det var en hunnkatt. Da må det bli "dotten" kanskje? Katten til en venninne heter det. Tror ikke hun har skjønt hva andre tenker..

Jeg ville kjørt et vanlig navn.

F.eks. Kari eller noe sånt...:)

tigertrollet skrev (På 20.10.2002 den 23.20):

Pføy! Jeg liker ikke katter.

Kun drinker, dildoer og sjokolader kan oppkalles etter meg.

- tigertrollet

Hva da? " Få en tiger på tanken med Tigertrollet`s Metanol cocktail?"

Eller: Når gubben reiste med DEN gåsa, putt Tigertrollets monsterdildo opp i dåsa."

Eller sjokoladevarianten: " Når andre samleier slutter etter kveldsnytt, gir Tigersjokoladen deg piffen til å holde på hele natta."

Du burde bli en merkevare ja. Kan jeg blir Manager? markedskonsulent? Salgssjef? Minister? You name it. Her lukter det krutt og penger!

Pappa Bjørn skrev (På 20.10.2002 den 23.37):

- tigertrollet

Hva da? " Få en tiger på tanken med Tigertrollet`s Metanol cocktail?"

Eller: Når gubben reiste med DEN gåsa, putt Tigertrollets monsterdildo opp i dåsa."

Eller sjokoladevarianten: " Når andre samleier slutter etter kveldsnytt, gir Tigersjokoladen deg piffen til å holde på hele natta."

Du burde bli en merkevare ja. Kan jeg blir Manager? markedskonsulent? Salgssjef? Minister? You name it. Her lukter det krutt og penger!

*gapskratter*

Du er ikke sann altså!!

Ingen kommentar.......:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...