Gå til innhold

Spiller du?

Anbefalte innlegg

Gjest Snublefot
Skrevet

Hei

Har bare litt lyst og se om det finnes mange voksene som sitter og spiller dataspill.

Er du over 25 og spiller?

i så fall hvilke spill?

Skrevet

Selfølgelig spiller jeg dataspill. Jeg stoler ikke på folk som ikke spiller dataspill!!! :-) Er 28, spiller diverse spill, og har også jobbet med det.

"............."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Selvsagt, jeg er 45 og har i dag fått Max Payne ! Masse skyting, ikke for barn :-) Skal se på det nå mmmmm...

Har masse spill.

Gjest Snublefot
Skrevet

Selvsagt, jeg er 45 og har i dag fått Max Payne ! Masse skyting, ikke for barn :-) Skal se på det nå mmmmm...

Har masse spill.

Hei

Bra du skyter i spill og ikke på gata :-)

Gjest Snublefot
Skrevet

Ja, men ikke annet enn Tetris og Wiper. :o)

Hei

Jeg også spiller Wiper3,men har ikke klart hele brettet og fått liste plass.

Skrevet

Hei

Jeg også spiller Wiper3,men har ikke klart hele brettet og fått liste plass.

Jeg liker den gamle Wiper bedre enn Wiper 3. Og jeg har heller ikke klart å renske skjermen, irriterende nok!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hei

Bra du skyter i spill og ikke på gata :-)

Jeg har faktisk ekte skarp lovlig registert 357 mag og lyddempa .22

Prøveskøyt i forrige uke, klarer fremdeles å treffe et spillekort med 3 av 6 skudd med magnum på 20 m, Moro når det smeller litt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...