Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Noen her som har erfaringer med ACN (salg av abonnement i telefonselskap)? Ble lurt til å være med på et møte ikveld. Var jo faktisk ikke noe en behøvde legge inn av kroner for å komme igang, men smaker av halleluja-opplegg for meg. Det vanlige regla med at det er ikke vanlig MLM osv osv. Noen som har tjent penger uten å bruke MYE tid på det? Halleluja!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenny Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har aldri hørt om det, men er bokstavene "MLM" nevnt garanterer jeg at det er ingenting å hente.. bare å tape. Selv om de er nevnt i forbindelsen "dette er ikke MLM". Høres det for godt ut til å være sant, kan jeg garantere at det er nettopp for godt til å være sant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-402352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du har misforstått. Skal du tjene penger, må du jobbe, det er likt for alle, det! Men med ACN sitt konsept kommer pengene litt raskere, og vokser litt fortere, enn om du skulle jobbet på et kontor 9-16 Og ja, det ER et genialt konsept. Saken er bare å være klar over at ingenting kommer gratis, du må jobbe. Den som jobber hardest, tjener mest. Se bare på Jan Nymann; verdens første SVP, tjener over 300.000 kroner i mnd, og skal nå unne seg 1 uke (!) ferie fordi han er blitt SVP... Men er du klar for litt jobbing for å tjene 300.000 i mnd, så STÅ PÅ!! Og velkommen på laget! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-402436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Du har misforstått. Skal du tjene penger, må du jobbe, det er likt for alle, det! Men med ACN sitt konsept kommer pengene litt raskere, og vokser litt fortere, enn om du skulle jobbet på et kontor 9-16 Og ja, det ER et genialt konsept. Saken er bare å være klar over at ingenting kommer gratis, du må jobbe. Den som jobber hardest, tjener mest. Se bare på Jan Nymann; verdens første SVP, tjener over 300.000 kroner i mnd, og skal nå unne seg 1 uke (!) ferie fordi han er blitt SVP... Men er du klar for litt jobbing for å tjene 300.000 i mnd, så STÅ PÅ!! Og velkommen på laget! Hva er en SVP? Regnet med at det måtte mye jobb til ja. De legger det jo fram som om pengene kommer flyende etter deg. Gud så irriterende. Og så det der med at de ikke kan si hva det er før du sitter i sofaen med en overivrig salgsrepresentant foran deg. Hvorfor kan de ikke si på telefon hva det gjelder. Da ville jeg ikke kommet. Men så tar jeg en tur for vennskapets skyld, av høflighet. har på forhånd sagt at jeg ikke er villig til å være med på noe som krever mye jobbing, det har jeg ikke tid til. Da blir jeg forbanna, føler meg lurt, når det allikevel er slik de (vennene) sa at det ikke skulle være. Men sikkert greit for de som vil gjøre en heldagsjobb av det. Hvordan er ACN kvalitetsmessig da? Vet du det. Kan du stole på linjene. Så du ikke står der uten telefonforbindelse støtt og stadig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-402678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hva er en SVP? Regnet med at det måtte mye jobb til ja. De legger det jo fram som om pengene kommer flyende etter deg. Gud så irriterende. Og så det der med at de ikke kan si hva det er før du sitter i sofaen med en overivrig salgsrepresentant foran deg. Hvorfor kan de ikke si på telefon hva det gjelder. Da ville jeg ikke kommet. Men så tar jeg en tur for vennskapets skyld, av høflighet. har på forhånd sagt at jeg ikke er villig til å være med på noe som krever mye jobbing, det har jeg ikke tid til. Da blir jeg forbanna, føler meg lurt, når det allikevel er slik de (vennene) sa at det ikke skulle være. Men sikkert greit for de som vil gjøre en heldagsjobb av det. Hvordan er ACN kvalitetsmessig da? Vet du det. Kan du stole på linjene. Så du ikke står der uten telefonforbindelse støtt og stadig. Det er riktig at du må jobbe, men du velger jo selv hvor mye, da! De fleste som starter, tar det som en hobby i begynnelsen, og når de ser at pengene begynner å tikke inn på konto, får de litt "blod på tann" og jobber mer og mer. Jeg blir litt lei meg når jeg hører at du har fått et slikt inntrykk som du har fått, vi har visse retningslinjer å holde oss til, og en av dem er å ikke innbille nye medlemmer at de skal bli rike i en fei, uten å jobbe for det... Jeg er enig med deg, det kan være greit å vite hva det gjelder, men et slikt konsept krever faktisk en grundig presentasjon, ellers ville du ikke skjønt bæret, allikevel. Og som du sier; hadde du visst hva det var, ville du ikke kommet... Mange ville gått glipp av sjansen hvis vi hadde jobbet på den måten. En ting du skal ta med i betraktningen, er at du har blitt presentert for dette konseptet av en som vil deg vel og ønsker at du skal få denne muligheten. En SVP (Superior Vice President) er høyeste mulige oppnåelige grad i ACN. Tidligere var det RVP (Regional Vice President), og en RVP tjener i gjennomsnitt kr. 300.000,- kroner i mnd, ingen vet hva en SVP tjener enda... Man starter som TT (Team Trainer) og avanserer raskt til ETT (Excecutive Team Trainer) ved å følge programmet. Det er realtivt enkelt å komme dit, de fleste klarer det på under 1 mnd. Neste grad er TC (Tean Coordinator) Nå begynner du å tjene relativt godt, og har en fin, månedlig ekstrainntekt. Det krever ikke spesielt mye å komme hit, men som sagt; du må jo være innstillt på litt jobbing. Det er som med alt annet her i verden; noen får det meste til veldig raskt, andre må jobbe litt mer. Du har hele tiden et team i ryggen som hjelper deg, for husk; DERES suksess er totalt avhengig av DIN suksess, lykkes du, lykkes de. Så enkelt er det. Men føler du at du ikke har tid nå, skal du vente. Jeg personlig har hele tiden vært skeptisk til mlm-systemer, men mlm er egentlig genialt! Du trenger bare det rette konseptet. Jeg har også hele tiden sagt at jeg ikke gidder å involvere meg i mlm, med mindre det dukker opp et helt nytt konsept, hvor jeg kan være med fra begynnelsen. Og så kom ACN... ACN har som alle andre nystartede selskaper, hatt litt startproblemer, som lang ventetid på kundeservice, litt plunder med faktureringssystemer, ol. men aldri kluss med linjene. Det meste er nå rettet opp, og fordi ACN vokser så raskt, jobbes det kontinuerlig med å bedre rutiner og vilkår for både kunder og medlemmer. Håper du ble litt klokere, og er du fremdeles usikker, så be om en ny presentasjon, gjerne av en med høyere grad. Det er sant som du sier, at noen av disse møtene bærer litt preg av "halleluja" noe jeg finner komisk, men det er kanskje ikke så rart at man blir litt revet med når man ser at man faktisk tjener bra, og da gjerne il introdusere venner og kjente for dette, man blir jo litt "frelst" i en metaforisk betydning.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-402909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hva er en SVP? Regnet med at det måtte mye jobb til ja. De legger det jo fram som om pengene kommer flyende etter deg. Gud så irriterende. Og så det der med at de ikke kan si hva det er før du sitter i sofaen med en overivrig salgsrepresentant foran deg. Hvorfor kan de ikke si på telefon hva det gjelder. Da ville jeg ikke kommet. Men så tar jeg en tur for vennskapets skyld, av høflighet. har på forhånd sagt at jeg ikke er villig til å være med på noe som krever mye jobbing, det har jeg ikke tid til. Da blir jeg forbanna, føler meg lurt, når det allikevel er slik de (vennene) sa at det ikke skulle være. Men sikkert greit for de som vil gjøre en heldagsjobb av det. Hvordan er ACN kvalitetsmessig da? Vet du det. Kan du stole på linjene. Så du ikke står der uten telefonforbindelse støtt og stadig. Jeg tenker; slik går det når amatører skal presentere, da går det skeis.... Det koster litt å bli med, har du ikke fått beskjed om det, heller? Pengene er tjent inn igjen når du når ETT-status, som sagt etter ca. 1 mnd. jobbing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-402918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy76 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 MLM er MLM, og ACN er ikke et spesielt useriøst selskap såvidt jeg vet. MLM krever at man nedlegger mye arbeid, og de fleste gir opp. Men ALLE som fortsetter, og holder ut FÅR lønn for strevet. Dette gjelder alle nettverksmarkedsføringsfirmaer. Trist med sånne som Lenny under her som kanskje prøvde 2 uker i '98 eller kjenner en som kjenner en som fikk garasjen full av såpe fordi han jobbet 5 minutter i uka et par måneder og fikk nei hos de to han presenterte for... MLM krever hardt arbeid men for noen er det verdt det. Vil du sette deg litt mer inn i bransjen anbefaler jeg http://www.direktesalgsforbundet.no og http://www.networkmarketing.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg tenker; slik går det når amatører skal presentere, da går det skeis.... Det koster litt å bli med, har du ikke fått beskjed om det, heller? Pengene er tjent inn igjen når du når ETT-status, som sagt etter ca. 1 mnd. jobbing. HVA??? Koster det noe å bli med? For meg ble det faktisk understreket at her var det INGEN utlegg. Det var den delen de dro fram for å vise at det IKKE var MLM. Faktisk sa de at du hadde ingenting å tape, utenom tida de da (men det var det jeg som tenkte). Det var ingen utlegg var min beskje. HVOR mye er utlegget da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 MLM er MLM, og ACN er ikke et spesielt useriøst selskap såvidt jeg vet. MLM krever at man nedlegger mye arbeid, og de fleste gir opp. Men ALLE som fortsetter, og holder ut FÅR lønn for strevet. Dette gjelder alle nettverksmarkedsføringsfirmaer. Trist med sånne som Lenny under her som kanskje prøvde 2 uker i '98 eller kjenner en som kjenner en som fikk garasjen full av såpe fordi han jobbet 5 minutter i uka et par måneder og fikk nei hos de to han presenterte for... MLM krever hardt arbeid men for noen er det verdt det. Vil du sette deg litt mer inn i bransjen anbefaler jeg http://www.direktesalgsforbundet.no og http://www.networkmarketing.no Jo takk, det var det jeg regnet med. Men jeg understreket at jeg ikke hadde tid å investere, hvis det var en nødvendighet for prosjektet. ALLIKEVEL så fortsetter de å 'lure' deg med forskjellige argumenter for å få deg til å komme. Føler meg bondefanget. Hvorfor ikke bare si at da behøver du ikke komme? Jeg sa jo at jeg ikke hadde tid til slikt. Slikt skaper bare irritasjon hos meg iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Problemet er ikke om du vil jobbe eller ikke, men at de under deg vil jobbe. Det er IKKE lett å få noen under seg til å jobbe. Dessuten har ACN hvert på markedet siden juli i fjor, og jeg vil tro du er alt for sent ute til å klare å tjene penger på det her. Vent til det kommer et nytt konsept, hvor du kan bli med helt fra starten. ACN har for øvrig tatt av ekstremt dårlig i Norge, i forhold til i andre land. Ser ut som om nordmenn er veldig skeptiske til denne formen for markedsføring. Jeg ble med på dette selv, men jobbet lite. Så trossalt hvor vanskelig det var å få noen med på dette, og han som er over meg, jobbet virkelig mye i lang tid, og han som var over der igjen (en svenske, så vi var med fra helt i starten), kom til og med fra sverige for å møte oss. De jobbet virkelig hardt, med andre ord. Ingen av de har tjent noe penger på dette, rett og slett fordi det stopper opp i leddene under, og det til tross for at de har brukt svært mye tid på ACN prosjektet. Linjene er telenor sine, så de fungerer selvsagt like bra som om du har annet abonement (så du spurte om det nedenfor). Bruker for øvrig ACN selv, og det er billigere enn telenor. Det er det ingen tvil om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Problemet er ikke om du vil jobbe eller ikke, men at de under deg vil jobbe. Det er IKKE lett å få noen under seg til å jobbe. Dessuten har ACN hvert på markedet siden juli i fjor, og jeg vil tro du er alt for sent ute til å klare å tjene penger på det her. Vent til det kommer et nytt konsept, hvor du kan bli med helt fra starten. ACN har for øvrig tatt av ekstremt dårlig i Norge, i forhold til i andre land. Ser ut som om nordmenn er veldig skeptiske til denne formen for markedsføring. Jeg ble med på dette selv, men jobbet lite. Så trossalt hvor vanskelig det var å få noen med på dette, og han som er over meg, jobbet virkelig mye i lang tid, og han som var over der igjen (en svenske, så vi var med fra helt i starten), kom til og med fra sverige for å møte oss. De jobbet virkelig hardt, med andre ord. Ingen av de har tjent noe penger på dette, rett og slett fordi det stopper opp i leddene under, og det til tross for at de har brukt svært mye tid på ACN prosjektet. Linjene er telenor sine, så de fungerer selvsagt like bra som om du har annet abonement (så du spurte om det nedenfor). Bruker for øvrig ACN selv, og det er billigere enn telenor. Det er det ingen tvil om. Takk skal du ha! Det avgjorde igrunnen saken. Jeg skal absolutt ikke inn i dette. Ikke som abonnement engang. Og DET er bare på pur trass! Hrmf! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 HVA??? Koster det noe å bli med? For meg ble det faktisk understreket at her var det INGEN utlegg. Det var den delen de dro fram for å vise at det IKKE var MLM. Faktisk sa de at du hadde ingenting å tape, utenom tida de da (men det var det jeg som tenkte). Det var ingen utlegg var min beskje. HVOR mye er utlegget da? Hmmmm.... Høres suspekt ut, tror du de har tenkt å legge ut for deg? Er du sikker på at det er ACN vi snakker om? Tror du virkelig noe er gratis her i verden, og så skal du attpåtil tjene penger på det??? Linjene er gratis, det koster ingenting å bli med som kunde, det er ingen bindingstid, og det koster ingenting å prøve. Men for å bli konsulent/medlem, må du betale litt.... Husker ikke nøyaktig, men ring og spør vennene dine, du! Skulle forresten visst hvem de er, for de ødelegger for oss andre som forsøker å drive seriøst, her.... *Grrr* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hmmmm.... Høres suspekt ut, tror du de har tenkt å legge ut for deg? Er du sikker på at det er ACN vi snakker om? Tror du virkelig noe er gratis her i verden, og så skal du attpåtil tjene penger på det??? Linjene er gratis, det koster ingenting å bli med som kunde, det er ingen bindingstid, og det koster ingenting å prøve. Men for å bli konsulent/medlem, må du betale litt.... Husker ikke nøyaktig, men ring og spør vennene dine, du! Skulle forresten visst hvem de er, for de ødelegger for oss andre som forsøker å drive seriøst, her.... *Grrr* Jeg understreket overfor dem at jeg ikke trodde du kunne få noe gratis, men de sa faktisk at det ikke kostet noe. Er det en inngangsbillett altså? Kan ikke skjønne hvorfor de skulle underslå det. Det var ACN. De var veldig stolt over å kunne fortelle at til lørdag var også mobil med på 'kjøret'. Men JEG har alt bestemt meg for å ikke rote meg bort i dette. Liker ikke å bli jugd for rett og slett. Kan aldri stole på dem etter dette allikevel. De har altså rett og slett holdt tilbake opplysnigner for å få meg på limpinnen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg understreket overfor dem at jeg ikke trodde du kunne få noe gratis, men de sa faktisk at det ikke kostet noe. Er det en inngangsbillett altså? Kan ikke skjønne hvorfor de skulle underslå det. Det var ACN. De var veldig stolt over å kunne fortelle at til lørdag var også mobil med på 'kjøret'. Men JEG har alt bestemt meg for å ikke rote meg bort i dette. Liker ikke å bli jugd for rett og slett. Kan aldri stole på dem etter dette allikevel. De har altså rett og slett holdt tilbake opplysnigner for å få meg på limpinnen. Skjønner deg godt, jeg. Du skulle blitt presentert av noen som var seriøse og kunne dette her, så ville du fått et helt annet inntrykk... Jeg jobber slik: er det noen som sier de ikke har tid til å jobbe, sier jeg klart fra at da passer ikke dette for deg, desverre... Men da blir de kunder! Det irriterer meg grenseløst at slike folk skal komme og ødelegge for oss andre, som sagt. Kan du i det minste hinte om hvor i landet de holder til, de som la frem presentasjonen for deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Skjønner deg godt, jeg. Du skulle blitt presentert av noen som var seriøse og kunne dette her, så ville du fått et helt annet inntrykk... Jeg jobber slik: er det noen som sier de ikke har tid til å jobbe, sier jeg klart fra at da passer ikke dette for deg, desverre... Men da blir de kunder! Det irriterer meg grenseløst at slike folk skal komme og ødelegge for oss andre, som sagt. Kan du i det minste hinte om hvor i landet de holder til, de som la frem presentasjonen for deg? Beklager, men jeg er vel litt redd de skal skjønne det er meg. Ble litt irritert under møtet. Vil ikke ødelegge for noen jeg. Dere får ta det opp som en generell sak. Dere har vel fellesmøter som alle slike 'greier'. Men ærlighet er et 'must' for å kapre representatner. Godt å høre at DU er seriøs i alle fall. Forsto at det ikke var noe svarte penger involvert , og det er jo positivt ihvertfall. Hvis det skulle bli mye av det ihvertfall. Så en slipper å få besøk av onkel politi. Takk for at du gadd å svare forresten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-403517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy76 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jo takk, det var det jeg regnet med. Men jeg understreket at jeg ikke hadde tid å investere, hvis det var en nødvendighet for prosjektet. ALLIKEVEL så fortsetter de å 'lure' deg med forskjellige argumenter for å få deg til å komme. Føler meg bondefanget. Hvorfor ikke bare si at da behøver du ikke komme? Jeg sa jo at jeg ikke hadde tid til slikt. Slikt skaper bare irritasjon hos meg iallefall. Jeg gjør det samme og kan gjerne forklare deg grunnen, nemlig at alle har tid hvis de prioriterer. Vil du noensinne få bedre tid hvis du fortsetter å gjøre som du gjør i dag? Tenner du nok på ideen vil du utvilsomt omprioritere livet ditt slik at du FÅR tid. Hadde jeg vært 110% sikker på å bli styrtrik på et år hadde jeg sagt opp jobben for å jobbe med mlm. Det har jeg ikke gjort riktignok, jeg trives med å jobbe med mlm som en "hobby", men du skjønner forhåpentligvis poenget. Noen sier de ikke har råd til den økonomiske investeringen som hører med i en del mlm-bedrifter. Da sier jeg "hvis jeg tilbudte deg en Porsche for 10000 kroner, men kun hvis du skaffet pengene i dag, hadde du hatt råd?". Sliter litt med å finne en analogi til tids-perspektivet, men det er litt av samme tankegangen. Se om det er en Porsche eller en Lada du blir tilbudt før du sier nei. Smarte folk gjør veloverveide avgjørelser, noe som forutsetter at man setter seg inn i saken. Du bør jo vite hva du går glipp av. Egentlig skjønner jeg ikke HVORFOR jeg forklarer deg dette, for ACN er en direkte konkurrent av mitt eget selskap, men men... *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-404211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stadig vekk i syden ! Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Takk skal du ha! Det avgjorde igrunnen saken. Jeg skal absolutt ikke inn i dette. Ikke som abonnement engang. Og DET er bare på pur trass! Hrmf! Hei ! Det er litt leit å lese at du bestemmer deg for å la være å bli med som konsulent. Det som er ennå mer leit er å konstantere at du selv er int. i beholde en større telefonregning. Det som er aller mest trist er å se at "SierDuDet" Dømmer et system med bakgrunn i egen udugelighet. Man kan ikke lege skylden på et produkt fordi om man selv ikke lykkes. Sorry Sam - Da må du legge skylden på deg selv. Telefon har alle og alle kommer til å ha det i evig tid. Folk kommer til å ringe seg inn i solnedgangen. Så markedet vil ikke bli mettet. Telenor - Har de stoppet opp ???? Det ACN betaler til sine representanter betaler Telenor til TV 2 - TV 3 og andre media for at DU som forbruker skal føle deg fristet til å bli abbonent hos landets dyreste telelverandør. DU Kan selvfølgelig velge ,men jeg har valgt annerledes. Jeg sparer en sydentur i kvartalet. SVENSKENE det snakkes om kjenner jeg ikke men jeg kjenner de første svenskene i Norge. De som tok med seg ACN til NORGE. Jeg vet ikke hva de tjener men ALLE vet at taller er over kr. 300.000.- NKR pr. mnd. Lykke til som telenor kunde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-404540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stadig vekk i syden ! Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg understreket overfor dem at jeg ikke trodde du kunne få noe gratis, men de sa faktisk at det ikke kostet noe. Er det en inngangsbillett altså? Kan ikke skjønne hvorfor de skulle underslå det. Det var ACN. De var veldig stolt over å kunne fortelle at til lørdag var også mobil med på 'kjøret'. Men JEG har alt bestemt meg for å ikke rote meg bort i dette. Liker ikke å bli jugd for rett og slett. Kan aldri stole på dem etter dette allikevel. De har altså rett og slett holdt tilbake opplysnigner for å få meg på limpinnen. Hei ! Leit at du har bestemt deg for det du har bestemmt deg for. Det koster litt å bli rep. Det er Gratis å bli ACN kunde. Du må jobbe litt for å tjene litt. Du må jobbe endel for å tjene en del. Du må jobbe mye for å tjene mye. Det som er fint er at du ETTER å ha jobbet deg opp en del kunder, så fortsetter de å ringe forde om du ikke er på jobb. Det er gøyere enn å være timebetalt på "RIMI" ! Synd du ikke skal til på møtet på Lørdag - DET SKAL JEG! Egentlig godt at vi alle ikke jobber med det samme! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-404558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei ! Leit at du har bestemt deg for det du har bestemmt deg for. Det koster litt å bli rep. Det er Gratis å bli ACN kunde. Du må jobbe litt for å tjene litt. Du må jobbe endel for å tjene en del. Du må jobbe mye for å tjene mye. Det som er fint er at du ETTER å ha jobbet deg opp en del kunder, så fortsetter de å ringe forde om du ikke er på jobb. Det er gøyere enn å være timebetalt på "RIMI" ! Synd du ikke skal til på møtet på Lørdag - DET SKAL JEG! Egentlig godt at vi alle ikke jobber med det samme! :-) Hvorfor så hemmelig med HVA det koster å bli representant? Hva er litt? Er det 100 eller 2000,-? JEG kunne ikke spart en sydentur i kvartalet. Vi har nesten ikke tellerskritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-404755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy76 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jo takk, det var det jeg regnet med. Men jeg understreket at jeg ikke hadde tid å investere, hvis det var en nødvendighet for prosjektet. ALLIKEVEL så fortsetter de å 'lure' deg med forskjellige argumenter for å få deg til å komme. Føler meg bondefanget. Hvorfor ikke bare si at da behøver du ikke komme? Jeg sa jo at jeg ikke hadde tid til slikt. Slikt skaper bare irritasjon hos meg iallefall. Poenget mitt er fortsatt at du ikke kan vite om du har tid eller ikke før du vet hva det går utpå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78004-acn-erfaringer/#findComment-410406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.