Gå til innhold

Forvirret....

Gjest Engelen33

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33
Skrevet

Sitter her helt "fjern" Mange tanker som flyr igjennom hodet. Har nettopp besvimt... merket at jeg ikke var god i hele dag, men presset meg selv desto mer... trodde lenge at jeg hadde kontrollen, men den har jeg visst mistet for lengst. VET at jeg burde spise, men klarer ikke! I det ene øyeblikket så skremmer dette meg, men i neste så er jeg så likegyldig! Akkurat som om det ikke anngår meg!! Hatet til meg selv er så stort!! Vet ikke helt hvorfor jeg skriver inn her... holder det egentlig for meg selv, men tror det er endel her som forstår... har iallefall fått endel gode venner her som jeg setter STOR pris på!! Takk for all støtten dere gir meg!! Betyr så utrolig mye!! Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere...

Vet ikke hvor lenge jeg klarer dette... har visst en veldig sterk vilje.. nei, dette unner jeg ingen... vil bare forsvinne nå jeg... unnskyld for dette.. er liksom deprimert HELE tiden nå.. før hadde jeg noen gode perioder som jeg kunne "lade batteriene" til dårlige perioder, men sånn er det ikke lenger.

Nei, skal slutte.. tenker masse på dere her inne. Her kommer en god styrkeklem til alle som vil ha.

Skrevet

Hei kjære deg!

Tror kanskje du trenger styrkeklemmen mer enn noen av oss andre, så jeg sender en tilbake *klem*

Kjære deg, får du noen slags hjelp?

Du er klar over at du trenger det?

Du er syk vennen, syk....

Ta vare på deg selv, be de rundt deg om hjelp!!

Klem fra

Skrevet

Hei kjære deg!

Tror kanskje du trenger styrkeklemmen mer enn noen av oss andre, så jeg sender en tilbake *klem*

Klem fra

*holder uendelig lenge rundt engelen*

Jeg vet hvordan du har det,vennen.

Har ikke ord som kan hjelpe,men du vet jeg er her for deg..du er her for meg så mye,du gir så mye av deg selv,varme ord som og vennskap som er så sjeldent.

Glad i deg.

Gjest calestia
Skrevet

hei på deg lille engel.

Du har rett i at du må spise.. men joda... jeg vet...

gikk litt skeis for meg også her om dagen. Rett på snørra så ogsi.

(men nå går det bedre, for hele opplegget mitt sprakk, for jeg hadde bursdag, og med folk og kaker..)

ville bare gi deg en god klem, og ta imot den fra deg...

* klemmmmmmmmmmer*

Gjest Engelen33
Skrevet

Hei kjære deg!

Klem fra

Heia, vennen min!!

Takk for at du gadd å svare meg. Setter stor pris på det.

Jeg er "syk" sier du... hm, så utrolig vanskelig " å se" det... jo, jeg går til psykolog, men hun vil ikke ha det medisinske ansvaret for meg lenger... hun jobber med et team på sykehuset, så det går vel kanskje mot innleggelse. På en måte så ønsker jeg det... så trøtt av dette livet som egentlig ikke er noe liv, vil bare vekk, forsvinne, men samtidig så er jeg livredd for at de skal "trøkke" mat i meg... nei, vanskelig. Kan altså godt bli innlagt bare jeg slipper stresset med å spise.. eh, rart egentlig.. det som andre tar som en selvfølge..

Synes det er fint at du er aktiv på lommelegen. Det går litt i rykk og napp med meg.. alt ettersom formen er..

Du virker som en kjempefin person!! Blitt glad i deg også jeg... varm klem fra

Gjest Engelen33
Skrevet

*holder uendelig lenge rundt engelen*

Jeg vet hvordan du har det,vennen.

Har ikke ord som kan hjelpe,men du vet jeg er her for deg..du er her for meg så mye,du gir så mye av deg selv,varme ord som og vennskap som er så sjeldent.

Glad i deg.

Tusen takk, vennen min!

Den klemmen gjorde godt!! Jeg er her for deg også vet du. DU OGSÅ gir mye av deg selv, og vi har et veldig verdifullt vennskap..vel verd å ta vare på.

Ta godt vare på deg selv, min kjære "spurv"... du vet hva jeg mener...

*nuzz i panna*.

Gjest Engelen33
Skrevet

hei på deg lille engel.

Du har rett i at du må spise.. men joda... jeg vet...

gikk litt skeis for meg også her om dagen. Rett på snørra så ogsi.

(men nå går det bedre, for hele opplegget mitt sprakk, for jeg hadde bursdag, og med folk og kaker..)

ville bare gi deg en god klem, og ta imot den fra deg...

* klemmmmmmmmmmer*

Hei, vennen min!

Takk for at svarte meg. Du har det ikke så bra du heller har jeg skjønt...*holder lenge rundt calestia* Ta godt vare på deg selv... du er verdifull vet du. Eller kanskje det nettopp er det du ikke vet? Vel, da sier jeg det til deg i en god styrkeklem.

Skrevet

Hei!

Skjønner ikke hvorfor du hater deg sjøl.

Jeg syns du virker veldig OK.

Tror mange på DOL vil savne deg hvis du forsvinner.

Det er sikker mange andre som vil savne deg, også.

Stor støtteklem

fra

Skrevet

Hei på deg vennen min. Ser det er noen dager siden du skrev dette, håper du allikevel leser svar fortsatt.

Skulle ønske jeg bodde litt nærmere deg!! Da skulle jeg vært hos deg, holdt rundt deg og vist deg på alle måter hvor utrolig glad jeg har blitt i deg. Jeg vet at en innleggelse vil være tøft, at du er redd for at de skal mate deg med sonde og alt det vonde en slik innleggelse fører med seg. Kanskje virker jeg slem og kald når jeg sier det, men jeg vil at du skal legges inn jeg. Eneste grunnen til at jeg sier det er at jeg bryr meg så mye om deg, du er spesiell for meg, og jeg vil så gjerne at du skal bli bedre... Vet jo at det ikke egentlig er maten som er hovedproblemet ditt, det er det som gjør alt så vanskelig...Men det er så viktig at du får i deg litt næring, slik at du etterhvert får krefter. Men huff, jeg vet at det er en ond sirkel. Men du er syk nå vennen min, du er veldig syk. Og jeg er glad for at du klarer å innrømme det selv, du er så strek midt oppe i alt dette vonde. Du har vært en stor inspirasjon for meg og en enorm støtte. Meldingene fra deg, de betyr så mye for meg. Det er ikke alltid jeg får svart da, har kontantkort og litt dårlig råd, så ofte er det ikke penger på kortet...Men ikke glem at jeg tenker på deg for det... Hvis du orker det kan du jo sende en mail, nå har jeg jo kommet meg på nett igjen. Det er den samme mailadr som før.

Jeg er så glad i deg!!! Tusen takk for alt du har gjort for å holde meg oppe, utrolig hvor mye kjærlighet og varme du utstråler!!!

Vi snakkes snart...mange klemmer fra

Gjest Engelen33
Skrevet

Hei!

Skjønner ikke hvorfor du hater deg sjøl.

Jeg syns du virker veldig OK.

Tror mange på DOL vil savne deg hvis du forsvinner.

Det er sikker mange andre som vil savne deg, også.

Stor støtteklem

fra

*sukk* Dette var gode ord..tusen takk!! Nei, jeg vet at det høres ille ut å hate seg selv, og jeg skulle ønske at jeg slapp det. Tror jeg alltid har gjort det. Klamrer meg til håpet om at jeg en dag skal klare å bli like glad i meg selv som jeg er i andre mennesker. Har du vært her inne før? Vet ikke om jeg helt husker deg, men takk for fint svar, og det var veldig fint " å hilse" på deg.

Varm klem fra

Gjest Engelen33
Skrevet

Hei på deg vennen min. Ser det er noen dager siden du skrev dette, håper du allikevel leser svar fortsatt.

Skulle ønske jeg bodde litt nærmere deg!! Da skulle jeg vært hos deg, holdt rundt deg og vist deg på alle måter hvor utrolig glad jeg har blitt i deg. Jeg vet at en innleggelse vil være tøft, at du er redd for at de skal mate deg med sonde og alt det vonde en slik innleggelse fører med seg. Kanskje virker jeg slem og kald når jeg sier det, men jeg vil at du skal legges inn jeg. Eneste grunnen til at jeg sier det er at jeg bryr meg så mye om deg, du er spesiell for meg, og jeg vil så gjerne at du skal bli bedre... Vet jo at det ikke egentlig er maten som er hovedproblemet ditt, det er det som gjør alt så vanskelig...Men det er så viktig at du får i deg litt næring, slik at du etterhvert får krefter. Men huff, jeg vet at det er en ond sirkel. Men du er syk nå vennen min, du er veldig syk. Og jeg er glad for at du klarer å innrømme det selv, du er så strek midt oppe i alt dette vonde. Du har vært en stor inspirasjon for meg og en enorm støtte. Meldingene fra deg, de betyr så mye for meg. Det er ikke alltid jeg får svart da, har kontantkort og litt dårlig råd, så ofte er det ikke penger på kortet...Men ikke glem at jeg tenker på deg for det... Hvis du orker det kan du jo sende en mail, nå har jeg jo kommet meg på nett igjen. Det er den samme mailadr som før.

Jeg er så glad i deg!!! Tusen takk for alt du har gjort for å holde meg oppe, utrolig hvor mye kjærlighet og varme du utstråler!!!

Vi snakkes snart...mange klemmer fra

Velkommen på nettet igjen!! Har savnet deg sånn!!! Har prøvd å maile deg, men har fått den i retur hver gang.. skal prøve igjen når jeg får litt overskudd...

Takk for herlige ord!! Så vanskelig å ta til seg, men jeg skal prøve. Det du sier til meg, sier jeg til deg også. Er blitt utrolig glad i deg!! Vet du, jeg føler ikke at jeg har gjort så mye for deg.. har følt meg så maktesløs noen ganger, men alt jeg kan gjøre og vil gjøre er å være her for deg uansett!! Jeg vil aldri vende deg ryggen!! Skal komme meg igjennom dette også... enig med deg.. gode venner har alt å si!! At man får støtte, og kanskje en skulder når man har det som tyngst. Får håpe at jeg en gang kan klare å bli glad i meg selv som jeg er glad i andre mennesker. Så utrolig glad i deg, og ta godt vare på deg selv nå da!! Kan du det? Jeg blir aldri så rik at jeg har råd til å miste en venn... du vet hva jeg sikter til... *holder lenge rundt vicca og slipper ikke før hun selv vil*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...