Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skyldes kun min overlegne evne til å sette meg inn i forskjellige "scenarier". Det er jo tross alt DOKTORonline vi er på - altså et "worst-case" scenario. :-D

.

.

.

.

.

.

(Var den bra eller?!?) ;-))

Det samme sa en JEG kjenner veldig godt! :) - og det er klart.....det er rett svar! :-)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

eller? :-)

Annonse

Eller du kan si det på en annen måte: Gutter er enkle skapninger.

Noe annet har vi heller aldri hevdet!

I forbindelse med kvinnesaken på 70 åra, så har det jo blitt forsket og forsket på kvinnen siden den gang - uten at noen har klart å bli så mye klokere...?

Hørte på radioen i dag at det nå var startet forskning på menn også (hvorfor vi er som vi er, reagerer som vi gjør etc).

Regner med at den forskningen er avsluttet innen nyttår med et greit resultat:-)

Mvh

Noe annet har vi heller aldri hevdet!

I forbindelse med kvinnesaken på 70 åra, så har det jo blitt forsket og forsket på kvinnen siden den gang - uten at noen har klart å bli så mye klokere...?

Hørte på radioen i dag at det nå var startet forskning på menn også (hvorfor vi er som vi er, reagerer som vi gjør etc).

Regner med at den forskningen er avsluttet innen nyttår med et greit resultat:-)

Mvh

*ler*

Du har nok rett! Men det er jo nettopp diversiteten som gjør oss spennende for hverandre :-)

Annonse

Ja, det er som Gyda sa: for å avsløre om folk har psykopatiske trekk. Og flere av dere i denne tråden har det! *s*

Psykopaten tenker slik:

Hun vil i en begravelse til, i håp om at denne mannen dukker opp igjen.

så, -Streken, m&m m/fler *kremt* :)

(selv tenkte jeg verre: Jeg tenkte at hun hadde sex med fyren og regnet med å bli gravid - og fant ut at han var hennes far - derfor tok hun abort - altså drepte sitt barn, som ville vært hennes søster....(eller bror)........æsj) hehe

Hvem var mannen da?

*ler*

Du har nok rett! Men det er jo nettopp diversiteten som gjør oss spennende for hverandre :-)

Så sant, så sant....skrev jeg kjapt før jeg fikk tenkt meg om.

Hmmmm....tenker på gutteturene på mc, pub rundene, den enkle dialogen der du har skjønt alt før setningen er avsluttet (og den slutter ALDRI med ....men...), vorspielet forann TV sporten for så en enkel rølpetur på byen. Ingen henger seg opp i hva du kunne ha ment med det du sa, dagen etterpå er alt det dumme du gjorde i fylla tilgitt og du risikerer ikke å møte det igjen senere (om et halvt år) - så fremt det ikke er for en godhjertet spøk.

Så...hmmmm....

Men så er det noen andre ting da....som gutta (de streite i hvert fall:-) ikke helt kan stille opp med, men som jentene så absolutt kan!

Da er det vel kanskje noe i uttrykket "you can't live with them, and you can't live with out them" som egentlig sier det meste:-)

Mvh

Hvordan er den gåten, da?

Sårri - har vært borte noen dager!

Gåten er som følger:

Midt ute i ørkenen ligger det en naken mann. Han er død. Ved siden av ham ligger en halv fyrstikk.

Dette fremsettes for en gruppe som skal gjette. De kan bare stille ja/nei-spørsmål, som den som da har fremsatt gåten skal svare på. En person kan fortsette å stille nye spørsmål så lenge han/hun får "ja", hvis ikke går turen videre til neste mann.

Dette er en type gåte som ikke kan besvares "med en gang", med mindre man kjenner den fra før, da. Men da bør man helst ikke ødelegge morroa for de andre.

Så man kan f.eks. spørre om hvordan han kom seg ut i ørkenen: Kjørte han bil? red han på en kamel? osv

Andre spørsmål om hvordan han døde - myrdet? Gift? Skutt? Og også spørsmål om han var død før han kom til det stedet hvor han ble funnet?

Hvordan/hvorfor klærne er borte- tok han dem av selv? Er klærne stjålet? Ble klærne tatt av etter at han var død?

Vil du ha svaret på gåten med det samme? *S*

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

x

Mannen befant seg oppe i en luftballong sammen med en annen mann. Så begynner ballingen å miste høyde. De gjør hva de kan for å rette opp dette. Først kaster de sandsekkene, så stadig mer og mer av utstyret sitt, og så må de til slutt ta av seg alle klærne og kaste dem ut.

Men ballongen fortsetter å synke, og de beslutter at en av dem må hoppe ut for å redde livet til den andre. For å avgjøre hvem som skal hoppe, trekker de "strå", og bruker da en hel og en halv fyrstikk. Mannen i ørkenen trakk da "det korteste strået", dvs den halve fyrstikken, og måtte hoppe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...