Gå til innhold

Jævla irriterende 3.

Anbefalte innlegg

Når jeg våknet opp for 20 min siden, så registrerte jeg et aldri så lite problem. To problemer, faktisk, og jeg har lært et par ting i løpet av natta.

Det første jeg har lært er at hvitmaling som stivner, så blir påført whitesprite, for så å skulle la whitespriten godgjøre seg i håret mens man sover om natta, ikke er spesielt lurt.

Dette fordi malingen løsner opp igjen, og i stedet for å forlate håret mens jeg sover, så stivner etterhvert malingen igjen. Dette medfører at man kan få diverste tøyartikler, som putevar og laken, limt til sitt hår. Spesielt lite gunstig er dette når man ligger og vrir seg rundt om natta, i en ubehagelig søvn der man drømmer om de mest merkverdige situasjoner, for da får putevaret, samt lakenet, store muligheter til å vikle seg godt inn i håret. På flere steder.

Jeg sitter nå her med deler av putevaret klistret til den ene siden, og deler av lakenet klistret til den andre siden.

Dere vil ikke vite hvor dumt det så ut når jeg gikk på dass i dagtidlig med en pute på høyresiden av håret, og lakenet hengende på slep etter meg.

Det så ikke videre lurt ut.

Det andre jeg har lært i løpet av natta er at når man tømmer store mengder whitesprit i håret før man går og legger seg, så vil ikke nødvendigvis whitespriten holde seg nøyaktig der man har tømt den. Den vil renne.

Dette har nå forårsaket en spredning av hvitmaling, og i motsetning til i går når bare håret var hvitt, så registrerte jeg når jeg våknet at også øyenbrynene mine har fått unngjelde, og er nå knall hvite.

Dette er ikke bra.

Jeg har også veldig vondt i øynene, og ser uklart. Men det gamle tannkrem tipset til bestefar funger her, og etter å ha gnidd tannkrem inn i begge øynene så merker jeg en viss bedring. Ikke spesielt mye, men litt.

Problemet er som følger: Er det noen muligheter til å få ut de siste tøystykkene av håret mitt, eller bør jeg shave meg helt?

Vanligvis ville jeg shavet meg helt, men hodebunnen min er ektremt rød nå, endra rødere enn det røde på Frisk Asker sjerfet mitt, så jeg vet ikke hvor lekkert dette vil bli.

Og hva med øyenbrynene? Jeg vil nødig shave disse, men jeg vet ikke helt om jeg tør å prøve med whitesprit der. Jeg ser trossalt dårlig nok som jeg allerede gjør, og siden bestefar er død og jeg ikke vet om tannkrem trikset fungerer der, så er jeg litt i villrede her.

Takker for råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78123-j%C3%A6vla-irriterende-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Hyler av latter*

Hvilket syn!!!Det hvite i håret kan du bare beholde,tøy stoffene klipper du av..

Trikset med at du vil se for jævlig ut på håret er at du nå en tid framover løper og mumler om dårlig tid hele tiden.Folk vil selfølgelig tro at du ikke har hatt tid til å fikse håret...

Brynene shaver du selfølgelig av,og tegner nye med sort sprit tusj....hvis du bruker noe annet må du tegne hver dag..

Vips du er god som ny...men husk at du må løpe mye og opptre en smule forvirret for at du skal slippe unna med dette!!!

*Beste ønsker*

Annonse

*Hyler av latter*

Hvilket syn!!!Det hvite i håret kan du bare beholde,tøy stoffene klipper du av..

Trikset med at du vil se for jævlig ut på håret er at du nå en tid framover løper og mumler om dårlig tid hele tiden.Folk vil selfølgelig tro at du ikke har hatt tid til å fikse håret...

Brynene shaver du selfølgelig av,og tegner nye med sort sprit tusj....hvis du bruker noe annet må du tegne hver dag..

Vips du er god som ny...men husk at du må løpe mye og opptre en smule forvirret for at du skal slippe unna med dette!!!

*Beste ønsker*

*ligger på gølvet og vrir meg av krampelatter*

Ditt forslag var nesten enda morsommere enn selve SDD-tragedien!

Du, ser du for deg SDD løpe forvirra rundt som ei pønkete høne i et par ukers tid? "Ha'kke tid - ha'kke tid!" mens han forsøker å være nattevakt. Særriøs, sådan!;o)

*hyyl*

:o)

Jammen bra du ikke ødela Angelina Jolie sengesettet ditt. Det var usedvanlig snartenkt av deg å ta det av i går.

Jeg synes du skal shave hele skallen. Rødfargen vil sikkert bare kle deg. Sannsynligvis vil du nok se ut mer eller mindre som en buddhistmunk, men et par mnd i kloster har aldri skada noen. I mellomtida har sikkert håret ditt vokst ut også, sånn at du kan vise deg blant folk igjen.

"Jeg sitter nå her med deler av putevaret klistret til den ene siden, og deler av lakenet klistret til den andre siden.

Dere vil ikke vite hvor dumt det så ut når jeg gikk på dass i dagtidlig med en pute på høyresiden av håret, og lakenet hengende på slep etter meg."

Latterbombe grande!:oD

Hadde du til hensikt å få Pulitzer-prisen i humor, kan du nå puste rolig ut. Du klarte det!

Råd, sa du? Trur du får vente til latteren har lagt seg.

*ler så tårene spruter og unga kommer stormende*

*ligger på gølvet og vrir meg av krampelatter*

Ditt forslag var nesten enda morsommere enn selve SDD-tragedien!

Du, ser du for deg SDD løpe forvirra rundt som ei pønkete høne i et par ukers tid? "Ha'kke tid - ha'kke tid!" mens han forsøker å være nattevakt. Særriøs, sådan!;o)

*hyyl*

Jeg tror kanskje faren er at det er som forvirra pønk han vil bli tatt seriøst...Greit at utseende står til mye av utsagnene åsså..*s*

=o)

HAHAHAHAHAHAHAHA!! Du gjorde dagen morsomere, men skjønner ditt problem. Whitespirit fukner bra det, til å fjerne maling og evnt dyne/putetrekk og laken, men ikke sov med det... Hva tenke du på? Tror nok du var lit trøtt i situasjonen :P

Lykke til! Brynene behøver ikke shaves, bare whitespiritvaskes :)

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...