Gå til innhold

FU: Hva er best: Sex eller kokosboller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• Tanya1365380060

6

• tigertrollet

6

• Ulv I Faarikaal

4

Mest aktive i denne tråden

Gud du er verre en PappaBjørn! Kan du være så snill å holde mat og sex separat -tror du at du gidder??! Jeg prøvde å spise frokost...

Det er lenge siden jeg lærte at man aldri måtte spise frokost på dol.

Jeg gjør det likevel nesten hver dag, men det er fordi jeg har blitt herdet :)

Det er lenge siden jeg lærte at man aldri måtte spise frokost på dol.

Jeg gjør det likevel nesten hver dag, men det er fordi jeg har blitt herdet :)

PappaBjørn ville pule kokosbollene og du vil kjøre dem opp i ræva -er det rart at maten snudde ved drøvelen??

*gulp*

Annonse

PappaBjørn ville pule kokosbollene og du vil kjøre dem opp i ræva -er det rart at maten snudde ved drøvelen??

*gulp*

Man puler ikke kokosboller.

Den mannen må være gal.

Man lærer trossalt etter første forsøk at en appelsin er langt bedre, da den ikke smuldrer i like stor grad som en kokosbolle!

Man puler ikke kokosboller.

Den mannen må være gal.

Man lærer trossalt etter første forsøk at en appelsin er langt bedre, da den ikke smuldrer i like stor grad som en kokosbolle!

Før jeg blir lynsjet av Bjørnen skal det sies at det var ikke heeeelt sånn han mente det.. *padler*

Håper for tid del av du smører den appelsinen godt inn med glidekrem ca 20 lag.. for sånn som det må svi når du blir sår da gitt;) *grøss*

Men så er ikke du helt riktig heller da..

Før jeg blir lynsjet av Bjørnen skal det sies at det var ikke heeeelt sånn han mente det.. *padler*

Håper for tid del av du smører den appelsinen godt inn med glidekrem ca 20 lag.. for sånn som det må svi når du blir sår da gitt;) *grøss*

Men så er ikke du helt riktig heller da..

Jeg kødder selvsagt, noe som er relativt opplagt da alle bør vite at appelsiner blir så store.

Meloner, derimot! :)

Annonse

Tanya1365380060

Hehe, jeg skal ta med en boks kokosboller og møte deg over en øl en dag :)

Neida, jeg er nok forholdsvis normal :)

Hvis jeg hadde møtt deg komme bærende på en pakke med kokosboller, så hadde jeg nok fryktet litt for min lille bakende, kanskje festet belte litt bedre..?;)

Var forresten å kjøpte kokosboller i sted, fikk så lyst på det da jeg leste om det her..må si at lysten avtok en smule da jeg leste ditt innlegg, men kjøpte fordet da! ;)

Forbinder nok deg med kokosboller også nå, for du kom hoppende opp i hodet mitt da jeg begynte å spise :)

Jada, vet at du er normal, med en bitteliten dæsj av galskap, noe som vitner om at alt er som det skal hos deg! :)

Hvis jeg hadde møtt deg komme bærende på en pakke med kokosboller, så hadde jeg nok fryktet litt for min lille bakende, kanskje festet belte litt bedre..?;)

Var forresten å kjøpte kokosboller i sted, fikk så lyst på det da jeg leste om det her..må si at lysten avtok en smule da jeg leste ditt innlegg, men kjøpte fordet da! ;)

Forbinder nok deg med kokosboller også nå, for du kom hoppende opp i hodet mitt da jeg begynte å spise :)

Jada, vet at du er normal, med en bitteliten dæsj av galskap, noe som vitner om at alt er som det skal hos deg! :)

Det er godt å høre :)

Du vet hvem jeg er når du ser meg. Jeg er han med en eske kokosboller foran meg :)

Nei, nå må jeg hjem fra jobb!

:)

Tanya1365380060

Klarte visst å slette "Sex" i overskriften, må bare presisere at det ikke var bevisst, og ingen som helst skjult signal om at jeg liker kokosboller best, for det kan jeg vel trygt si at jeg IKKE gjør...selv om kokosboller er veeldig godt det å da ;)

Tanya1365380060

Det er godt å høre :)

Du vet hvem jeg er når du ser meg. Jeg er han med en eske kokosboller foran meg :)

Nei, nå må jeg hjem fra jobb!

:)

Greit, skal huske på det neste gang jeg er ute å spaner rundt i Asker området etter deg, nå blir du jo tross alt lettere å finne ;)

God tur hjem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...