Gå til innhold

hvorfor sletta dere innlegget mitt til bitcha "Åshild"


Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje grunnet ditt udannede språk.

Å kalle noen bitcha hører ikke hjemme her på DOL.

du skjønner ikke. Hun heter ikke

Åshild. Hun er en av mine "venner" som har prøvd å lure meg for informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner ikke. Hun heter ikke

Åshild. Hun er en av mine "venner" som har prøvd å lure meg for informasjon.

Uansett hva hun har gjort, må du uttrykke deg på en akseptabel måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom til skade for å kalle en person for 'fitte'. Jeg ble utvist. 'Bitch' er ikke så langt unna, du bør derfor ikke bli overrasket om denne tråden blir slettet heller.

Ja, ja - sånn kan det gå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom til skade for å kalle en person for 'fitte'. Jeg ble utvist. 'Bitch' er ikke så langt unna, du bør derfor ikke bli overrasket om denne tråden blir slettet heller.

Ja, ja - sånn kan det gå:-)

"kom i skade for..." Jacob da *s* litt ansvar har man da for språkbruken sin? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"kom i skade for..." Jacob da *s* litt ansvar har man da for språkbruken sin? *s*

joda - jeg tar det fulle og hele ansvar. Min ærlige mening er dog; visst var det stygt, men egentlig ikke noe å mase med:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Det er ikke akseptabelt å henge ut folk på forum på den måten som du gjorde og særlig med den språkbruken. Det spiller ingen rolle hva det er som er bakgrunnen, Doktor Onlines forum skal ikke brukes til slikt. Slike ting får du ta opp privat med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...