Gå til innhold

Tror jeg vil legges inn nå - NHD


Wulfi

Anbefalte innlegg

Føler at alt er bortkastet ,og at jeg "trenger" å være med likesinnede. Vil bare forsvinne fra verden ,gjemme meg inne på det psykiatriske sykehuset...Vil få orden på tankene som maler som en kvern i hodet mitt.Blir gaaaal av alle tankene mine ,gal av å planlegge begravelsen min ,men klarer ikke slutte. NOE med døden fascinerer meg ,og jeg klarer ikke slutte å kikke i katalogene på steiner ,kister og lykter m.m...

Før har jeg alltid vært tvangsinnlagt ,men nå vil jeg virkelig inn selv. hvordan går man frem for å legge seg inn frivillig ? Har følelsen av at mine nærmeste har fått nok av at jeg "snakker" med døden. Jeg vil vekk ,og de vil HA meg vekk...

Møkkaliv...:`-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke noe med sånt - og kan ikke fatte at slikt fins heller, -men det gjør det jo. Ville bare gi deg en liten tanke, fordi jeg har møtt deg - og da blir en slik ytring som du kommer med så anderledes.

Du må bare kjempe imot, kjære Wulfi, det er mange som er glad i deg, og uansett hvordan en snur og vender på det så vil et selvmord alltid forårsake skyld hos noen av dine kjære som blir igjen. Dette vet du sikkert....

Ønsker du får all den hjelpen du trenger!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tar ikke stilling til om innleggelse er fornuftig eller ikke.

Men om du vil innlegges, må du ta kontakt med legen din som kan henvise deg.

Om du har en psykolog som fast behandler nå, kan denne sikkert ordne det.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Wulfi det er jo et godt tegn at du vil legge deg inn frivillig denne gang. Du skriver at alle andre gangene har du blitt tvangsinlagt, gav de deg ikke noen diagnose som de kunne medisinere deg ut i fra da? Håper ialfal du får all den hjelp og støtten du kan få og jeg ønsker deg lykke til med klem fra meg til deg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...