Gå til innhold

skal jeg droppe det?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymher

Fikk medisiner jeg skulle begynne med Zoloft. Når jeg var hos psykiater hadde jeg det skikkelig vondt med depresjon og angst. Men etter at jeg var der ble jeg straks bedre. Nå har jeg det helt ok igjen. pillene tror jeg at jeg fikk fordi jeg hadde det akutt dårlig der og da. Har ikke noe diagnose men er vist muligens bipolar. Selv om jeg ikke nå svever på skyene eller er hyper. Har det bare normalt bra. har ikke de såkalte oppturene som man skal ha for og få den diagnosen. Bør jeg vente med tabelettene. Vil jo ikke vite om de funker siden jeg nå har det bra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78458-skal-jeg-droppe-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...