Gjest trrrish Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg er så urolig inni meg, jeg er så lei.. Det hadde vært så godt å bare kunne fått slappet av...... Hva ER denne uroen... Jeg er så hyper også når jeg er ute med venner, hopper rundt og hyler og er helt vill og sprø. Det er vel pga uroen.. I det siste har jeg nesten lurt på om jeg kan ha sånn AD/HD, jeg blir tilogmed spurt om det fra flere.. Men jeg hadde aldri problemer med å konsentere meg på skolen osv .Det var jo en lege som trodde jeg var hyperaktiv da jeg var liten, fordi jeg alltid løp fra rom til rom.. Men mamma sa at jeg var ikke hyperaktiv, fordi når jeg satte meg ned for å leke, så konsenterte jeg meg... Men hva er denne uroen... Det hadde vært så godt å kunne slappet av....... Men får ikke det..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78479-hva-er-denne-uroen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.