Gå til innhold

Normer eller fordommer...

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Jeg kan godt være enig om å være uenig, men jeg vil påpeke at det var du som begynte med å si at jeg hadde et skremmende menneskesyn, kaller du det respekt av andres syn?

Absolutt. Jeg respekterer at mennesker har et annet syn enn jeg. Jeg mener at alle - også du og andre jeg er dypt uenig med (f.eks. rasister) - skal ha rett tilå gi uttrykk for det menneskesyn dere måtte ha. Jeg vil forsvare ytringsfriheten. Det kaller jeg respekt. Jeg går til og med så langt at jeg innser at det ikke er sikkert at jeg har bedre argumenter for mitt humanistiske syn.

Men jeg forbeholder meg retten til å mene at noen menneskesyn er skremmende - på samme måte som jeg eksmepelvis mener at fundamentalisme er skremmende.

M.

Fortsetter under...

Hei Faya.

"Men hvor stor høydeforskjell mellom deg og kjæresten bør det være (min/max)?"

-Like høy eller litt høyere.

"Du som jente; dater du mye yngre menn? Du som mann - dater du eldre kvinner?"

-Har gjort det, jeg var 27 og han var 20. Vi var sammen i to år. Oi, jeg glemte... en var 19 og jeg 29 *rødme* Det kaller jeg for 30 årskrisa mi.

"Går du etter noen som er mindre pen enn deg, slik at du selv kan føle deg mer attraktiv?"

-går etter humor og glimt i øyet. Har vært sammen med menn som etter sigende er veldig pene og noen som ikke er fullt så pene. Jeg syns selvsagt de er pene alle.

"Har du noen ganger vært sammen med en venn av moren eller faren din?"

-Nei.

"Ville du giftet deg med en mann/kvinne på tross av familiens motforestillinger?"

-Ja, som familiens sorte får er det min oppgave å gjøre akkurat det som passer meg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...