Gå til innhold

Noen som har gode slanketips?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkebollafeita
Skrevet

I dag satte jeg ny rekord på vekta :-( Nå er det bare en ting å gjøre. Gode tips tas imot med takk!

Skrevet

Gå en liten tur i kveld :-)

Også tar du et lite skritt i morgen også.

Poenget er å gjøre noe hver dag. Ikke masse i 5 dager for så å dette av lasset.

*erfaring*

Skrevet

Spise fem-seks små måltid om dagen for å få opp forbrenninga litt, spis mer grønnsaker og mindre fet mat. Hold snopet til lørdagskveldene.

Beveg deg mer, minst en halv time hver eneste dag. Og ha noen flasker med vann stående i kjøleskapet, slik at du ikke blir fristet til å spise mellom måltidene.

Det er bare å bruke sunt folkevett, og ikke overdrive verken i den ene eller andre retningen. Det som tar lengst tid, er mest varig...

Skrevet

Spise fem-seks små måltid om dagen for å få opp forbrenninga litt, spis mer grønnsaker og mindre fet mat. Hold snopet til lørdagskveldene.

Beveg deg mer, minst en halv time hver eneste dag. Og ha noen flasker med vann stående i kjøleskapet, slik at du ikke blir fristet til å spise mellom måltidene.

Det er bare å bruke sunt folkevett, og ikke overdrive verken i den ene eller andre retningen. Det som tar lengst tid, er mest varig...

Furnuftig innlegg! :-)

Gjest stellina
Skrevet

Gå en liten tur i kveld :-)

Også tar du et lite skritt i morgen også.

Poenget er å gjøre noe hver dag. Ikke masse i 5 dager for så å dette av lasset.

*erfaring*

Fornuftig innlegg av Line der ja, har selv veldig lett for å legge på meg...har prøvd å slanke meg mange ganger, skikkelig hardt,unnet meg ikke noe godt, og det virka så klart, gikk ned mye på kort tid, men så sprikker du og hiver innpå alt du har savna...

Så som Line skriver, unn deg noe du liker spesielt godt en gang i uka, spis ellers sunt og beveg deg, + drikk mye vann.

Jeg har gått ned enormt mange kilo nå, men jeg lever godt,

begynte med å lage sunn god mat, gå en lang tur hver dag, det er nok å få beveget seg, jeg er ikke noe trim menneske så det var helt uaktuelt og ikke minst tvang jeg i meg mye vann, det gjorde at jeg gikk ned bare det...

Og nå er jeg skikkelig slank, klarer å holde meg sånn uten problem, og har fått masse komplimenter,

Det er ikke så vanskelig, står på vilje, og fornuft, skeier man ut en gang, så er det ikke krise, husk det

Lykke til :)

Gjest hvemsomhelst
Skrevet

Hør på Line, hun vet hva hun snakker om selv om hun ikke klarer legge svarene sine på riktig plass. ;o)

ps - hun klarte det denne gangen ;o)

Skrevet

Ikke spis karbohydrater.

*kun rent kjøtt, ikke salat ikke saus ikke brød osv i 14dager.

Så får du ett "naturlig":) stoffskifte. Trapp, langsomt opp til nrml. kosthold.

Førstemann til 27 kg?

:-D

Skrevet

Ikke spis karbohydrater.

*kun rent kjøtt, ikke salat ikke saus ikke brød osv i 14dager.

Så får du ett "naturlig":) stoffskifte. Trapp, langsomt opp til nrml. kosthold.

Førstemann til 27 kg?

:-D

Glemte og si at du må begynne så smått og trene.

Selvsagt er Line sitt innlegg det beste rådet, men dette fungerte veldig bra for meg, og har holdt vekten 4 år etterpå.

;-)

Skrevet

Hør på Line, hun vet hva hun snakker om selv om hun ikke klarer legge svarene sine på riktig plass. ;o)

ps - hun klarte det denne gangen ;o)

Jada, du er morsom du.

Stakkars!

Skrevet

Jada, du er morsom du.

Stakkars!

Det er en del duster her inne på dol. Drit i dem, de ER stakkarslige. Det luraste er å overse dem trur jeg. Hør på musikeren, han har peil:-)

Ha en god natt:-)

Gjest megigjen
Skrevet

Jada, du er morsom du.

Stakkars!

Jeg har det helt fint,ellers takk skal du ha. Ingen grunn til å synes synd på meg.Tvert imot,jeg har skjønt hvordan å svare ordentlig på innleggene.

Dessuten,ta et kompliment når du får det.

Skrevet

Det er en del duster her inne på dol. Drit i dem, de ER stakkarslige. Det luraste er å overse dem trur jeg. Hør på musikeren, han har peil:-)

Ha en god natt:-)

Jeg liker deg jeg, Musikeren! ;o)

*Nattaklem*

Skrevet

Jeg har det helt fint,ellers takk skal du ha. Ingen grunn til å synes synd på meg.Tvert imot,jeg har skjønt hvordan å svare ordentlig på innleggene.

Dessuten,ta et kompliment når du får det.

"Tvert imot,jeg har skjønt hvordan å svare ordentlig på innleggene."

Jaujau!

God bedring.

Skrevet

Jeg slanket meg 10 kilo for 5 år siden. De tok jeg av i løpet av 8 uker. Jeg orker ikke slankekurer som man må holde på i evighet med.

Kuren min var:

1 tynn brødskive til lunsj med masse tunfisk (ikke smør og majones)

1 moderat porsjon middag, som jeg tilberedte selv for å passe på hvor mye fett det var.

En eller to frukter/rå grønnsaker innimellom.

Jeg spiste ikke godt eller snop.

Høres kanskje litt kjedelig ut, men er gøy når de uønskede kiloene raser av.

Har siden passet litt på hva jeg spiser uten å være fanatisk, og vekta holder.

Skrevet

Jeg liker deg jeg, Musikeren! ;o)

*Nattaklem*

Ja... Når jeg tenker over det så er jeg jo igrunnen ganske ålreit;-)

Skrevet

Ja... Når jeg tenker over det så er jeg jo igrunnen ganske ålreit;-)

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...