Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er derfor vi har call girls.

Så det du sier er at massasjeinstitutter og call girls egentlig er helse og omsorgsarbeidere. Går det an å fp henvisning til slike av fastlegen? Kan man få dem på blå resept?

Jeg mener, er det stivt så er det stivt og da må det behandling til...

Så det du sier er at massasjeinstitutter og call girls egentlig er helse og omsorgsarbeidere. Går det an å fp henvisning til slike av fastlegen? Kan man få dem på blå resept?

Jeg vet ikke om du får dem på blå resept enda, men hvis jeg var politiker ville jeg naturligvis godt inn for dette.

Tja... horer er vel på en måte omsorgsarbeiere, og det er vel ingen tvil om at omsorgsarbeidere stort sett er horer.

Jeg vet ikke om du får dem på blå resept enda, men hvis jeg var politiker ville jeg naturligvis godt inn for dette.

Tja... horer er vel på en måte omsorgsarbeiere, og det er vel ingen tvil om at omsorgsarbeidere stort sett er horer.

Med den lønnen de får opå sykehusene og sykehjemmene blir det nok nødvendig å spe på litt, ja....

Med den lønnen de får opå sykehusene og sykehjemmene blir det nok nødvendig å spe på litt, ja....

Ja, det tror jeg også.

Dessuten er de fleste kvinner horer.

De kler seg som det, og selv om de ikke nødvendigvis tar betalt for sexen, så kostet den fuckings middagen man måtte dytte i henne tidligere på kvelden, ca 1500 kroner.

For ikke å snakke om at prisen på rypper er rimelig høy om dagen.

Annonse

Ja, det tror jeg også.

Dessuten er de fleste kvinner horer.

De kler seg som det, og selv om de ikke nødvendigvis tar betalt for sexen, så kostet den fuckings middagen man måtte dytte i henne tidligere på kvelden, ca 1500 kroner.

For ikke å snakke om at prisen på rypper er rimelig høy om dagen.

Undskyld ?

Enten går du på dyre stede ( virkelig) eller så spiser damene dine MYE mat ;o)

1500; for et måltid ?!

*misunnelig*

Undskyld ?

Enten går du på dyre stede ( virkelig) eller så spiser damene dine MYE mat ;o)

1500; for et måltid ?!

*misunnelig*

Hehe, jeg går stort sett på Big Horn om det er noe - fordi maten der er ekstremt god - og da får man forrett, hovedrett, dessert, samt vin (deg bæibi) for under 1000 kroner :)

Hehe, jeg går stort sett på Big Horn om det er noe - fordi maten der er ekstremt god - og da får man forrett, hovedrett, dessert, samt vin (deg bæibi) for under 1000 kroner :)

Der har jeg også vært noen ganger..nam !

God mat til ok pris.

Var på en plass som het Phillias Fogg i helga og storspiste blåskjell og vin ;o)

1200; for 2 stk er ikke så ille med forett inkludert!

Nei , nå skal jeg i et møte ...by...by !

Der har jeg også vært noen ganger..nam !

God mat til ok pris.

Var på en plass som het Phillias Fogg i helga og storspiste blåskjell og vin ;o)

1200; for 2 stk er ikke så ille med forett inkludert!

Nei , nå skal jeg i et møte ...by...by !

Ha en fin helg, og jeg tror unibet gir langt over 2 i odds på Frisk seier i morgen. Den er verdt å satse på.

Vi sender VIF tilbake til steinalderen i morgen!

Må bare hoppe inn her og fortelle at i Nederland får trengende hjelp til dette på blå resept. Det var et program om det for lenge siden. Handikappede feks kunne få hjelp til å betale for sørvisen dere ønsker dere! Så hvis dere noen gang skal emigrere - you know where to go!

Annonse

"Det viktigste for meg om jeg måtte bli stelt av en annen ville være at de viste respekt for min antatte bluferdighet, at de dekket til de områdene med et laken - som de ikke "jobbet med". Det føles trygt :-)

JØSS! Så du det?

Jeg valgte ordet "bluferdighet", ikke så rent lite tilfreds, og tenkte at "DET er det ingen annen i tråden som har valgt!". Så sendte jeg innlegget mitt og begynte å lese nedover hva andre har svart.

På første stopp finner jeg deg, og ordet "bluferdighet"!

*tommelen opp*

JØSS! Så du det?

Jeg valgte ordet "bluferdighet", ikke så rent lite tilfreds, og tenkte at "DET er det ingen annen i tråden som har valgt!". Så sendte jeg innlegget mitt og begynte å lese nedover hva andre har svart.

*tommelen opp*

Hehe, bluferdighet brukes ganske ofte i lærebøkene her.

Noe de gjør et stort poeng utav at man skal ta hensyn til. :-)

JØSS! Så du det?

*tommelen opp*

ja vi er kanskje litt like, selv om vi har "omvendt" nick? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...