Gå til innhold

Hvor mye tåler dere av dårlig behandling fra andre?

Anbefalte innlegg

jeg vet at slike ting kan virke enda mer provoserende, og det er her jeg blir for feig.

Er det ikke litt lurt å unngå at slike mennesker blir enda mer sint?

Jeg hadde jo små unger i baksetet.

Om det hadde vært meg, hadde jeg sikkert bare fått klump i halsen - blitt helt rød, følt at jeg hadde gjordt noe galt, -og så hadde jeg sikkert flyttet bilen, ja jeg hadde sikkert kjørt hjem, og aldri turt å kjøre inn på den stasjonen igjen, og jeg hadde fått vondt i magen hver gang jeg så en bil som hennes. etc. etc.

det er et slit.....:-) men sånn er jeg, enda jeg kan synge ut om jeg står foran en ekspeditør som ikke kan kundebehandling. :) da er jeg så ekkel at GUBBEN blir flau! hehe

Fortsetter under...

Det var som sagt ingen biler på bensinstasjonen, heller ingen kø inne i kassen.

Det var et grusomt vær.Jeg skulle inn i 15 sekunder for å hente et brød.

Det står jo stadig vekk ved alle bensinstasjoner biler som sild i tønne, inn under taket,uten at folk blir utskjelt av den grunn.

Så hvorfor skulle jeg ha gjort noe kriminelt?

Personen som skjelte meg ut hadde jo ingen problemer med å kjøre forbi meg.

Håper du opplever noe lignende en gang , men du er vel så smart at du aldri har parkert under et bensinstasjonstak.

Eller kanskje det var deg jeg møtte på?

siden du så enstemmig her inne kan forsvare en slik forkastelig oppførsel.

Du virker ikke mye smart nei, og ta heller lærdom av oss normale folk.

Det er ikke alltid jeg gidder å kjefte (tro det eller ei :) Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg mest sannsylig oversett dama og gjort meg ferdig med det jeg skulle gjøre (så sant jeg ikke sto i veien for henne - det blir no annet).

Det hadde antagelig provosert henne enda mer *juuhuu* :)

Barn tar ikke skade av å se sinne. Det er en del av livet.

Nei,men de kan kanskje ta skade av at moren blir slått ned på åpen gate,p.g.a en bagatell.

Eller av at personen evnt. kjører inn i bilen min for så evnt. ikke få noen erstatning.

Fordi jeg regner med at hun gikk på trygd , og hadde sluppet unna.(Kjenner typen)

Det var som sagt ingen biler på bensinstasjonen, heller ingen kø inne i kassen.

Det var et grusomt vær.Jeg skulle inn i 15 sekunder for å hente et brød.

Det står jo stadig vekk ved alle bensinstasjoner biler som sild i tønne, inn under taket,uten at folk blir utskjelt av den grunn.

Så hvorfor skulle jeg ha gjort noe kriminelt?

Personen som skjelte meg ut hadde jo ingen problemer med å kjøre forbi meg.

Håper du opplever noe lignende en gang , men du er vel så smart at du aldri har parkert under et bensinstasjonstak.

"Jeg skulle bare....", berømte ord. Du er vanntett og tåler litt vann. Og det hjelper lite at det tar kort tid. Noen kan, som her, komme i mellomtiden.

At andre gjør det samme er ingen unnskyldning.

Jeg parkerer ikke slik at jeg er i veien for folk nei. Man dør ikke av å gå noen meter.

Annonse

"Jeg skulle bare....", berømte ord. Du er vanntett og tåler litt vann. Og det hjelper lite at det tar kort tid. Noen kan, som her, komme i mellomtiden.

At andre gjør det samme er ingen unnskyldning.

Jeg parkerer ikke slik at jeg er i veien for folk nei. Man dør ikke av å gå noen meter.

man dør heller ikke av å kjøre forbi noen.

Men husk at et slikt sinne er ikke bra for blodtrykket, og hjertet.

Og hvis det kommer til uttrykk ved slike bagateller, hva om noe virkelig provoserende skulle oppstå?

man dør heller ikke av å kjøre forbi noen.

Men husk at et slikt sinne er ikke bra for blodtrykket, og hjertet.

Og hvis det kommer til uttrykk ved slike bagateller, hva om noe virkelig provoserende skulle oppstå?

Jeg hisser meg ikke opp pga. slikt. Og hva vet du om denne damen egentlig var forbannet. Uttrykket "der sto du fint" vitner ikke om ekstremt sinne.

Og det er ikke nødvendig å provosere andre unødvendig selv om det egentlig er småting. For blir det mange småting så blir det stort til slutt.

Jeg hisser meg ikke opp pga. slikt. Og hva vet du om denne damen egentlig var forbannet. Uttrykket "der sto du fint" vitner ikke om ekstremt sinne.

Og det er ikke nødvendig å provosere andre unødvendig selv om det egentlig er småting. For blir det mange småting så blir det stort til slutt.

Om jeg vet at hun var forbannet?

Hvis du leser innleggene mine, så finner du fort ut at hun var det.

Du ser det i øynene på folk i hvilken grad de er forbannet.

Det lynte av henne.En annen ting:Tror du virkelig at jeg hadde en minste lille hensikt å provosere?

Jeg gjorde ikke noe galt !

Hvem har funnet på at det er forbudt å parkere under taket på en bensinstasjon?

Så lenge jeg ikke sto i veien for noen, er vel det lov?

Men du har jo trukket konklusjonen om at jeg faktisk sto i veien for noen ,uten at du var til stede selv.

Det kommer helt an på hvem det er, og hvor sliten jeg er for øyeblikket. Er jeg sliten nok, er lunta kort, og ikke f...om jeg lar noen pille meg på nesa da. Men jeg prøver vanligvis og stort sett å være normalt høflig, unngår å svare surpomper ute i det offentlige, for en slik scene ser jeg for meg som uhyggelig pinlig. Med mindre den andre parten virkelig var frekk, da! Det finnes en grense...:-)

Med folk jeg kjenner, mer eller mindre godt, har jeg dessverre til tider litt for lett å "slippe meg løs" dersom det er noe. Jeg burde passe munnen min.

Tja,eg hadde velgjeve kjerringa det glatte lag, tenkjer eg.

T.d.i fyrste omgang: Ein langfinger i veret akkompagnertav eit fresande :"Å,hald kjeften din,di allerhelvets dritkjering!", og ryggen til.

Problemet med slike reaksjonar

er sjølvsagt at ein risikerer å måtta jule opp eitt og anna

krapyl,men stundom er det bryet verd:-).

Om jeg vet at hun var forbannet?

Hvis du leser innleggene mine, så finner du fort ut at hun var det.

Du ser det i øynene på folk i hvilken grad de er forbannet.

Det lynte av henne.En annen ting:Tror du virkelig at jeg hadde en minste lille hensikt å provosere?

Jeg gjorde ikke noe galt !

Hvem har funnet på at det er forbudt å parkere under taket på en bensinstasjon?

Så lenge jeg ikke sto i veien for noen, er vel det lov?

Men du har jo trukket konklusjonen om at jeg faktisk sto i veien for noen ,uten at du var til stede selv.

Du sa jo selv at hun måtte kjøre rundt bilen din. Da måtte du jo stå i veien for henne.

At du ikke hadde til hensikt å provosere hjelper lite når din oppførsel er provoserende.

Du sa jo selv at hun måtte kjøre rundt bilen din. Da måtte du jo stå i veien for henne.

At du ikke hadde til hensikt å provosere hjelper lite når din oppførsel er provoserende.

Hun måtte kjøre rundt bilen min ja, hvem har sagt at du og sånne som henne har fri ferdsel og førsterett på veier og parkeringsplasser?

Skjerp deg!

Annonse

Hun måtte kjøre rundt bilen min ja, hvem har sagt at du og sånne som henne har fri ferdsel og førsterett på veier og parkeringsplasser?

Skjerp deg!

Vi ikke har ikke førsterett på parkeringsplasser, men du valgte jo å ikke bruke en parkeringsplass, men heller parkere slik at det var mest lettvint for deg.

Det er jo du som forbeholder deg førsteretten ved at din parkering, som er utenom tilviste plasser, gjør at andre må kjøre rundt din bil.

Hva hadde skjedd om alle kjørte der det passet dem eller parkerte der det passet dem, ville det fungert særlig bra tror du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...