Gå til innhold

FU: Hva er ditt favorittsitat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Some humans would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End of the world switch PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry...."

Terry Pratchett, Thief of Time.

Annonse

"Some humans would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End of the world switch PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry...."

Terry Pratchett, Thief of Time.

Mange bekymringer har jeg hatt, men det er heldigvis få som har slått til.

Annonse

Mange bekymringer har jeg hatt, men det er heldigvis få som har slått til.

Hei.

Det er så mange, og det kommer an på situasjonen. Pleier normalt sett ikke å sitere, tror jeg ikke. Det jeg kommer på i farten er.

- Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. [....]- jeg roper med siste pust av min stemme, du har ikke lov til å gå der å glemme.

"Du må ikke sove" av Arnulf Øverland.

Mottoer:

-Alt er mulig, det umulige tar bare litt lengre tid.

-Du angrer mest på det du aldri gjorde.

Aner ikke opprinnelsen.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...