Gå til innhold

Angående nedlasting og brenning av musikk

Anbefalte innlegg

Gjest "Datanerden"

Jeg har nå kazaa til å laste ned musikk. For å lage musikkfiler om til mp3 har jeg cdex, som jeg forøvrig ikke får til å bruke. Til brenning har jeg windows media player men får ikke til denne heller. Kan noen si hva de mener om disse programmene og eventuelt anbefale andre, f.eks et som både lager musikkfiler om til mp3, finner navnet på cd`en og brenner cd (Gratisprogram)?

Fortsetter under...

Er disse gratis og hvor får jeg eventuelt lastet de ned?

http://www.google.com/

...

Ingen av dem er gratis, dessverre. Det finnes sikkert gode gratisprogrammer som har noenlunde samme funksjonalitet, men jeg har ikke testet noen jeg kan anbefale.

Gjest Balooba

Brenne med Windows MediaPlayer? Hvis du sikter til den innebygde brennerfunksjonen i XP, så er vel nødvendigvis ikke den særlig smart å bruke så vidt jeg husker å erindre fra tidlige brukertips om XP.

Jeg brenner fra mp3 til vanlige musikk-CDer med MusicMatch Jukebox (http://www.musicmatch.com), programmet konverterer og brenner i en og samme operasjon.

Har aldri prøvd å brenne musikk-CDer med Nero (som jeg forøvrig bruker til all annen brenning), men en nevø av meg strevde fælt forrige uke med å spille musikk brent med Nero på vanlig CD-spiller. Uvisst av hvilken grunn. Da han prøvde MMJB fungerte alt helt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...